-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Fiat Sedici til Bologna. Nix Norge
Fiat skal ha en kjempelansering på bilutstillingen i Bologna (verdens største målt i besøkende pr. dag). Dels skal de vise en bil som utHummer Hummer, dels skal de vise sin nye volum-modell, Seksten, bygget sammen med Suzuki.

Sedici skal den nye mini-SUVen til Fiat hete. Et logisk navn. Det betyr seksten og er et resultat av 4x4.
Det som imidlertid er litt kjedelig er at plutselig er denne bilen blitt uaktuell for Norge. I første omgang er det bare et svært begrenset antall markedet som får den, verken Danmark eller Norge (der avgiftene virkelige hadde ligget til rette for denne bilen) skal få den i første omgang.
Den norske importøren har tidligere omtalt modellen som viktig, men det er altså viktigere å få plassert den andre steder – for Fiat. Som ungarsk bygd Suzuki vil den imidlertid være på plass ganske snart, og Fiat-forhandlerne kan bare se langt etter en rekke Fiat-salg som forsvant til Drammen isteden.
Heller ikke aktuell for Norge, men det visste vi, er en stor militærbil fra Iveco, som skal jazzes opp og utstyres med komfortelementer og Fiat-navn. Hele poenget med å vise denne i Bologna er at Fiat forteller at de har også militærbiler (Storbritannia har kjøpt en bråta av dem) som også kan Hummeriseres. Så får vi se om det er noe marked for denne.
Den har nemlig et fortrinn som den stor amerikaneren ikke har. Den har et karosseri i karbonfiber, slik at der Hummeren blir blåst til værs av landminer, er det mye større muligheter for at italieneren vil kunne fortsette. Dessuten gjør det bilen vesentlig lettere, selv om jeg har på følelsen av at miljøvern ikke er den etiketten denne bilen vil bli utstyrt med.