-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Fisker med app og priser
Fisker har i dag presentert sin nye app som setter deg i stand til å tegne abonnement på den kommende elbilen deres.
Du laster ned appen og registrerer deg for å kunne sette deg på reservasjonslisten som er åpnet i dag. Så betaler du inn 2999 dollar – et beløp som ifølge Fisker er fullt refunderbart dersom du ombestemmer deg på et senere tidspunkt.
Det er en snau måned siden vi sist omtalte den kommende SUV-en som får det passende Fisker-navnet Ocean.
Du kan abonnere på bilen som kommer på markedet i 2022 med priser fra $379 per måned, som inkluderer alt av service og vedlikehold. Innen bilen settes i produksjon må du betale et engangsbeløp på USD 2999.
Fisker lover et unikt og enkelt bilhold som styres gjennom den dagsferske appen. De tilbyr også stor fleksibilitet med hensyn til bindingstid. Velg mellom én måned, 8 måneder, 22 måneder eller flere år, inkludert årlig kjørelengde på inntil 30.000 miles.
De skal presentere fem ulike utstyrspakker som kundene kan velge blant mot slutten av 2020.
Det skal åpnes Fisker opplevelsessentre i 2020, hvor kunder kan se bil og utstyrspakker, og de kan booke prøvekjøring av bilen gjennom sin mobilapp i 2021.
Gjennom appen kan man også innhente tilbud på forsikring som Fisker hevder blir vesentlig rimeligere enn for tilsvarende bilen takket være lave service- og vedlikeholdskostnader.
Fisker-kunder skal aldri behøve selv å levere bilen til service – produsenten vil hente og levere biler når vedlikehold er påkrevet – noe som signaliseres av infotainment-anlegget eller mobil-appen.
Fisker Ocean skal avdukes i januar, og da får vi enda mer informasjon.