-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
1000 om dagen, og stigende
Her er første ladning av Ford Focus på vei ut fra fabrikken. Det er ikke lenge til de når Norge.

Det er Ford-fabrikken i Saarlouis i Tyskland som produserer Focus for de europeiske markedene.
De første 2500 bilene forlot fabrikken i forrige uke, siden har takten økt til 1000 om dagen, og snart er den oppe i 1450 biler per dag.
Flesteparten av den første bolken er høyrerattede biler som skal til Storbritannia – et av de største markedene for Focus. Alle er av 5-dørsutgaven.
Nye Focus skal lanseres i Norge i mars, men allerede til uken drar vi til Spania for vår første prøvekjøring – noe du selvsagt kan lese mer om her på BilNorge.no.
Focus er Fords mest globale modell og selges på 120 markeder verden rundt. I tillegg til Saarlouis er produksjonen allerede i gang i Michigan i USA, og senere i år skal samlebåndene startes i St. Petersburg i Russland.