-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Leiebil-legende gjenoppstår
Ford Shelby GT350H Mustang er en av verdens mest ettertraktede samleobjekter. For 40 år siden fikk Hertz bilutleie spesialdesignet denne modellen til bruk i leieprogrammet sitt. Jubileet feires gjennom produksjonen av Shelby GT-H - H for "Hertz".
Carroll Shelby og The Hertz Corperation kom på 60-tallet opp med den friske ideen om å gi leiebilkundene en sjanse til å kose seg med reale hestekrefter, og "Rent-A-Racer" ble et populært konsept i USA.
Det spesialdesignede monsteret GT-H skal sørge for at det samme oppnås igjen. 500 enheter skal klones i Hertz farger, svart og gull, og fordeles som leiebiler på et utvalg større flyplasser i USA, deriblant i California, Arizona, Florida, Hawaii, Colorado og Washington.
Tidligere i år lanserte Hertz sin Fun Collection - et konsept som har som målsetning at de 36 bilmodellene deres skal være morsomme å kjøre.
For å få til det spenstige resultatet 2006 Ford Shelby GT-H Mustang, var utgangspunktet en Mustang GT 4,6-liter V8 motor med 300 vrinskende hester, og GT bremser. Lakkerte kalipere kan skimtes gjennom 17" aluminumsfelger og P235/55ZR17 dekk. Deretter er det tilføyd et Shelbypanser, grill av børstet aluminium, særegen front og luftinntak på siden, kopiert fra klassiske Shelby Mustanger.
Den "slemme" lyden til GT-H skapes ved hjelp av Ford's Racing 90mm luftinntak-kit og samme eksospotte som sitter på GT500. Ford Racing Handling Pack (FR3), tuning-dempere inspirert av FR500C, senkefjærer og et stivt karosseri hjelper til i ekstreme fartssituasjoner.
Bilinteresserte reisende som søker fart og spenning kan se frem at til flyet lander og de blir plassert bak rattet på en sprek GT-H. Verdt å holde ut minst et par-tre døgn i klaustrofobiske flyseter for.