-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Leasingansvarlig/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Kundefrontmedarbeider
-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Leiebil-legende gjenoppstår
Ford Shelby GT350H Mustang er en av verdens mest ettertraktede samleobjekter. For 40 år siden fikk Hertz bilutleie spesialdesignet denne modellen til bruk i leieprogrammet sitt. Jubileet feires gjennom produksjonen av Shelby GT-H - H for "Hertz".
Carroll Shelby og The Hertz Corperation kom på 60-tallet opp med den friske ideen om å gi leiebilkundene en sjanse til å kose seg med reale hestekrefter, og "Rent-A-Racer" ble et populært konsept i USA.
Det spesialdesignede monsteret GT-H skal sørge for at det samme oppnås igjen. 500 enheter skal klones i Hertz farger, svart og gull, og fordeles som leiebiler på et utvalg større flyplasser i USA, deriblant i California, Arizona, Florida, Hawaii, Colorado og Washington.
Tidligere i år lanserte Hertz sin Fun Collection - et konsept som har som målsetning at de 36 bilmodellene deres skal være morsomme å kjøre.
For å få til det spenstige resultatet 2006 Ford Shelby GT-H Mustang, var utgangspunktet en Mustang GT 4,6-liter V8 motor med 300 vrinskende hester, og GT bremser. Lakkerte kalipere kan skimtes gjennom 17" aluminumsfelger og P235/55ZR17 dekk. Deretter er det tilføyd et Shelbypanser, grill av børstet aluminium, særegen front og luftinntak på siden, kopiert fra klassiske Shelby Mustanger.
Den "slemme" lyden til GT-H skapes ved hjelp av Ford's Racing 90mm luftinntak-kit og samme eksospotte som sitter på GT500. Ford Racing Handling Pack (FR3), tuning-dempere inspirert av FR500C, senkefjærer og et stivt karosseri hjelper til i ekstreme fartssituasjoner.
Bilinteresserte reisende som søker fart og spenning kan se frem at til flyet lander og de blir plassert bak rattet på en sprek GT-H. Verdt å holde ut minst et par-tre døgn i klaustrofobiske flyseter for.