-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Økt hengervekt for Mustang Mach-E
Den godkjente tilhengervekten på nye Mustang Mach-E økes fra 750 kg til 1000 kg på flere varianter.
Tilhengervekten vil bli økt på Long Range RWD og AWD. Biler som produseres fra 5. mai 2022 vil automatisk være godkjent for 1000 kg tilhengervekt, mens biler produsert tidligere vil kunne oppdateres gjennom et besøk hos Statens Vegvesen.
De berørte kundene vil bli direkte informert fra Ford Motor Norge om prosessen.
Ford er nå også i full gang med utrulling av OTA-oppdateringer (Over The Air) for Mustang Mach-E, trådløse oppdateringer som har til formål å kontinuerlig forbedre kundenes kjøretøy.
Disse inneholder både nye funksjoner, som eksempelvis den nye Sketch tegnefunksjonen som lar deg bruke SYNC-4 skjermen som et fullverdig tegnebrett. I tillegg inneholder den noen enkle spillfunksjoner. Disse kan kun benyttes når bilen står parkert.
Videre er det også gjort flere justeringer og forbedringer av allerede eksisterende funksjoner, med blant annet et oppgradert grensesnitt som gir kunden større valgfrihet for når fremtidige OTA-oppdateringer skal lastes ned til deres bil.
– Dette er bare noen eksempler på forbedringer vi gjør med Mustang Mach-E gjennom programvareoppdateringer og formelle godkjenninger for hele tiden å sørge for en optimal eieropplevelse. Spesielt når det gjelder tilhengervekt er det også et godt eksempel på hvordan vi lytter til kundenes ønsker og innspill, og finner en løsning på det de ønsker seg, sier adm. direktør Per Gunnar Berg i Ford Motor Norge.