-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Ford får Norge på kartet
Ikke før har bølgene etter Munch-tyveriet lagt seg så er Norge på forsiden av verdenspressen igjen. Denne gangen takket være Greenpeace som dekorerte fasaden på Volvo/Fords hovedkvarter utenfor Oslo.

Til AP forteller Ford at planen opprinnelig bare var å kjøre bilene tre år i California, at det hele var et kortvarig eksperiment, med bakgrunn i tillatelse til å bruke bilene der i tre år. Man glemmer kanskje å legge til at fest-talene da Ford overtok Th!nk antydet litt mer enn akkurat det.
Avisene har fått samferdselsminister Torild Skogsholm til å si at hun ikke forstår Fords beslutning og Hans Kvistle i El-Bil Norge forteller at de sendte Ford et bud på en million dollars, som det ikke ser ut til at Ford har åpnet en gang. De har i hvert fall ikke sendt noe svar i følge Kvistle.
I følge Ford vil det bli alt for dyrt å sende bilene tilbake til Norge, bygge dem om slik at de møter norske krav, og oppdatere dem. Hvilket igjen kan tyde på at Ford ikke har sett på El-Bil Norges bud.
Såvidt vi husker har Ford tidligere brukt produktansvarsloven som argument for å skrote bilene, men det er jo et paradoks at disse Th!nk-bilene, som egentlig er bygget for å vare evig (slik el-bilene fra forrige århundreskifte gjør) skal dø allerede etter tre år.
Etter Munch og Th!nk: er det for mye å håpe på at det kan komme noe Norge-positivt i verdenspressen?