-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ny Peugeot, klar for Genève
Det er ikke sååå lenge siden jeg kranglet med Peugeot om den nye, veike løven deres. På Genève-utstillingen får vi se en ny – og større – utgave.
Det var da Peugeot ved en ganske stor forestilling tidlig i 2010 viste fem SR1 konseptbilen, og fortalte at de skulle bli nr. 7 i verden innen 2015, at de også dukket opp med en ny løve.
Løven har jo vært varemerket deres i 160 år – i en rekke forskjellige versjoner siden den gang.
2010-versjonen likte jeg overhodet ikke da de viste meg den første gang – jeg sammenliknet den med en veik teddybjørn – sånn som Lille Grethe i sin tid sang om. Det slappe dyret har ikke blitt bedre med årene.
Men noe må åpenbart ha sunket inn hos Peugeots ledelse også.
Nå er de fulle av selvtillit, ting går bra – riktignok endte de vel bare på 9. plass i fjor, etter Honda og Fiat/Chrysler – men 2018 med 100 % Opel kommer til å gjøre dem større – så for å demonstrere Den Nye Tiden kommer standen deres på Genève-utstillingen til å bli dominert av en svær løvefigur.
Foreløpig har de bare sluppet et dårlig svart/hvitt bilde av skulpturen, men det ser da virkelig ut som mer muskler og sterkere karaktertrekk enn det vi har sett de siste åtte årene.
Om dette vil ha noen innvirkning på den to-dimensjonale løven som forekommer på alle trykksaker og alle nettsider – og på bilene – aner jeg ikke. Peugeot har foreløpig ikke offentliggjort detaljbiler.
Men man kan jo håpe at vi snart blir kvitt det femi misfosteret som står på bakbeina og fomler med myke frontal-labber mens den forsøker å skjule et forsiktig rap.