-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Toyota låner GM hybrid-teknologien. Eller .?
For en ukes tid siden sa Toyota-sjefen at kanskje de skulle legge på prisene for å hjelpe GM på hjemmebane. Dagen etter sa han ikke det, og hadde aldri sagt det. Nå er Toyota åpen for å gi GM tilgang til japanernes hybrid-teknologi. 24 timer senere er det fremdeles ikke dementert.
Denne kommentaren kommer etter at GM sa at en avisartikkel som skrev at de to gigantene forhandlet om å dele hybrid-teknologien - slik at mange flere hybridbiler kunne komme meget raskere på markedet, var bare tøv. Dessuten skrev Wall Street Journal (Asia-utgaven) at GM-sjefen Rick Wagoner skulle møte topp-folk fra Toyota for å diskutere teknologi-deling når han besøker Japan senere på sommeren.
Et samarbeide er ikke helt usannsynlig. De eier en felles fabrikk i California og har et samarbeidsprosjekt om alternative drivstoffer som nå løper på det syvende året. Der er de nå mest opptatt av brenselceller.
Så får vi se da, om GM kan ta en japansk snarvei.