-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Toyota låner GM hybrid-teknologien. Eller .?
For en ukes tid siden sa Toyota-sjefen at kanskje de skulle legge på prisene for å hjelpe GM på hjemmebane. Dagen etter sa han ikke det, og hadde aldri sagt det. Nå er Toyota åpen for å gi GM tilgang til japanernes hybrid-teknologi. 24 timer senere er det fremdeles ikke dementert.

Denne kommentaren kommer etter at GM sa at en avisartikkel som skrev at de to gigantene forhandlet om å dele hybrid-teknologien - slik at mange flere hybridbiler kunne komme meget raskere på markedet, var bare tøv. Dessuten skrev Wall Street Journal (Asia-utgaven) at GM-sjefen Rick Wagoner skulle møte topp-folk fra Toyota for å diskutere teknologi-deling når han besøker Japan senere på sommeren.
Et samarbeide er ikke helt usannsynlig. De eier en felles fabrikk i California og har et samarbeidsprosjekt om alternative drivstoffer som nå løper på det syvende året. Der er de nå mest opptatt av brenselceller.
Så får vi se da, om GM kan ta en japansk snarvei.