-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Toyota låner GM hybrid-teknologien. Eller .?
For en ukes tid siden sa Toyota-sjefen at kanskje de skulle legge på prisene for å hjelpe GM på hjemmebane. Dagen etter sa han ikke det, og hadde aldri sagt det. Nå er Toyota åpen for å gi GM tilgang til japanernes hybrid-teknologi. 24 timer senere er det fremdeles ikke dementert.

Denne kommentaren kommer etter at GM sa at en avisartikkel som skrev at de to gigantene forhandlet om å dele hybrid-teknologien - slik at mange flere hybridbiler kunne komme meget raskere på markedet, var bare tøv. Dessuten skrev Wall Street Journal (Asia-utgaven) at GM-sjefen Rick Wagoner skulle møte topp-folk fra Toyota for å diskutere teknologi-deling når han besøker Japan senere på sommeren.
Et samarbeide er ikke helt usannsynlig. De eier en felles fabrikk i California og har et samarbeidsprosjekt om alternative drivstoffer som nå løper på det syvende året. Der er de nå mest opptatt av brenselceller.
Så får vi se da, om GM kan ta en japansk snarvei.