-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Baywatch for EV1
Ikke vet jeg hvor mange av dere som ville kjent igjen Alexandra Paul – Lt. Stephanie Holden på TV-serien om Baywatch. Men der sto hun sammen med andre aktivister og lot seg arrestere for å ha hindret GM i å hive noen EV1 på skraphaugen.

GM har et treningssenter i Burbank, California, der de også hadde samlet opp 70 av de mange hundre EV1-elbilene GM har trukket tilbake for å hive på dynga. Da bilene skulle lastes ombord i lastebiler for å sendes til hogging i Arizona, slo Citizens for EV1 til. De har hatt døgnkontinuerlig vakt utenfor anlegget, og da alarmen gikk sperret de alle porter med store trucker slik at GMs biler verken kom inn eller ut.
Gruppen har tidligere tilbudt GM 1,9 millioner dollars for de 70 bilene, men GMs standpunkt har vært Nei Takk. Det finnes ikke etterfylling av bilenes til sammen 2.000 deler, og vi ønsker ikke å sette oss i en situasjon der vi kan bli utsatt for massive rettssaker på grunn av manglende oppfølging sier GMs folk.
Så da måtte det politi til for å rydde området, og så kunne 4 lastebiler, med til sammen 28 EV1 kjøre av gårde. Egentlig trist, en praktfull bil, jeg har forsøkt å få kjøpe en selv, og den skulle i så fall vært utstyrt med en oljerøykspyende tre-sylindret to-takts motor, og så skulle jeg lekt i minste klassen på Le Mans i slutten av 50-årene.
GMs folk presiserte at de ønsket ikke at demonstrantene skulle bli arrestert, men vi må få hevde vår rett til å drive vår forretning slik vi mener er best. Demonstrantene, som til en viss grad rettledes av Chelsea Sexton, som tidligere jobber for GM og hadde EV1-protmotion som oppgave, sa på sin side at de ønsker å demonstrere fullstendig uten vold, men at de er meget oppsatt på å bevare disse miljøbilene og at de kommer til å fortsette sin månedslange overvåking av dette anlegget.
Spenning rundt el-bil.