-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
GM fortsatt størst
Egentlig hadde man ventet at Toyota hadde gått forbi GM, hjemme, i juni. Men generalen slo alvorlig tilbake.

I mai solgte Toyota 10.000 biler mindre enn GM hjemme i USA. Med nye antydninger om blodrøde salgstall for juni, regnet alle med at det ville bli en historisk måned – for første gang skulle en importbil ta førsteplassen i stjerne&stripe landet.
En rekke investorer brukte de siste dagene i juni til å ta tapet og selge unna GM-aksjer, i påvente av at kursen skulle rase ytterligere. GM-aksjene kostet mindre enn de gjorde for 54 år siden!
Så kom tallene. Markedet ramla med mer enn 20 prosent i juni, hvis man ser måned for måned. Men justert var det ikke så dramatisk, det var tre færre salgsdager i juni i år.
Allikevel: GM ramlet 18 prosent, de andre enda mer. Ford med 28 prosent og Chrysler med 36 prosent. Men på tross av at Corolla var månedens mest populære modell, og at Toyota stadig setter nye rekorder i rabatter og andre incentiver, ble gapet mellom GM og Toyota denne gangen på solide 70.000 enheter. Dermed røyk aksjekursen 15 prosent i været midt på dagen.
Bensinprisen der er nå nesten 40 prosent høyere enn for et år siden. Dermed har for eksempel salget av USAs (en gang) mest populære bil, Fords F-serie truck, sunket med 40 prosent, mens salget av Toyotas store Tundra er mer enn halvert.
Honda er det eneste merket av betydning som kom ut av juni med pluss. Opp 1,1 prosent, og har dermed passert Chrysler i totalvolum.