-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
GM fortsatt størst
Egentlig hadde man ventet at Toyota hadde gått forbi GM, hjemme, i juni. Men generalen slo alvorlig tilbake.

I mai solgte Toyota 10.000 biler mindre enn GM hjemme i USA. Med nye antydninger om blodrøde salgstall for juni, regnet alle med at det ville bli en historisk måned – for første gang skulle en importbil ta førsteplassen i stjerne&stripe landet.
En rekke investorer brukte de siste dagene i juni til å ta tapet og selge unna GM-aksjer, i påvente av at kursen skulle rase ytterligere. GM-aksjene kostet mindre enn de gjorde for 54 år siden!
Så kom tallene. Markedet ramla med mer enn 20 prosent i juni, hvis man ser måned for måned. Men justert var det ikke så dramatisk, det var tre færre salgsdager i juni i år.
Allikevel: GM ramlet 18 prosent, de andre enda mer. Ford med 28 prosent og Chrysler med 36 prosent. Men på tross av at Corolla var månedens mest populære modell, og at Toyota stadig setter nye rekorder i rabatter og andre incentiver, ble gapet mellom GM og Toyota denne gangen på solide 70.000 enheter. Dermed røyk aksjekursen 15 prosent i været midt på dagen.
Bensinprisen der er nå nesten 40 prosent høyere enn for et år siden. Dermed har for eksempel salget av USAs (en gang) mest populære bil, Fords F-serie truck, sunket med 40 prosent, mens salget av Toyotas store Tundra er mer enn halvert.
Honda er det eneste merket av betydning som kom ut av juni med pluss. Opp 1,1 prosent, og har dermed passert Chrysler i totalvolum.