-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
GM inngår fiberavtale
General Motors og Teijin Limited har inngått en samarbeidsavtale som skal gi lettere biler med mindre utslipp.

Teijin er et ledende selskap innen karbonfiber og komposittmaterialer med opphav i Japan.
Sammen med GM skal de nå utvikle karbonfiberbaserte kompositter (CFRTP - carbon fiber reinforced thermoplastic) som kan masseproduseres for bruk i GMs biler, trucker og crossovere.
Teijins innovative produksjonsteknologi er raskere og mer effektiv enn vanlig produksjon av karbonfiber, noe som muliggjør masseproduksjon for bruk i biler.
For å styrke samarbeidet med GM bygger Teijin opp et nytt teknisk senter i de nordlige deler av USA, ikke langt fra GMs hovedkvarter, tidlig neste år.
Karbonfiber er inntil 10 ganger sterkere enn vanlig stål og veier bare en firedel. Dermed kan CFRTP gi drastisk vektreduksjon og dertil hørende utslipp i bilindustrien.
Teijins teknologi muliggjør produksjon av komponenter på under et minutt, mens tradisjonelle komponenter i karbonfiber skal herdes i spesielle ovner over lang tid.
Det er flere innen bilindustrien som jobber med tilsvarende planer – blant annet skal BMWs elektriske biler bygges i tilsvarende materialer for å oppnå lavest mulig vekt og derigjennom størst mulig rekkevidde per opplading.