-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
GM inngår fiberavtale
General Motors og Teijin Limited har inngått en samarbeidsavtale som skal gi lettere biler med mindre utslipp.

Teijin er et ledende selskap innen karbonfiber og komposittmaterialer med opphav i Japan.
Sammen med GM skal de nå utvikle karbonfiberbaserte kompositter (CFRTP - carbon fiber reinforced thermoplastic) som kan masseproduseres for bruk i GMs biler, trucker og crossovere.
Teijins innovative produksjonsteknologi er raskere og mer effektiv enn vanlig produksjon av karbonfiber, noe som muliggjør masseproduksjon for bruk i biler.
For å styrke samarbeidet med GM bygger Teijin opp et nytt teknisk senter i de nordlige deler av USA, ikke langt fra GMs hovedkvarter, tidlig neste år.
Karbonfiber er inntil 10 ganger sterkere enn vanlig stål og veier bare en firedel. Dermed kan CFRTP gi drastisk vektreduksjon og dertil hørende utslipp i bilindustrien.
Teijins teknologi muliggjør produksjon av komponenter på under et minutt, mens tradisjonelle komponenter i karbonfiber skal herdes i spesielle ovner over lang tid.
Det er flere innen bilindustrien som jobber med tilsvarende planer – blant annet skal BMWs elektriske biler bygges i tilsvarende materialer for å oppnå lavest mulig vekt og derigjennom størst mulig rekkevidde per opplading.