-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
GM synliggjør identitet
Med umiddelbar virkning vil GM utstyre alle sine biler som produseres og selges i Nord-Amerika med konsernets logo i tillegg til merkeidentiteten.


GM-logoen skal på plass på alle US-produkter
GM-logoen skal på plass på alle US-produkter
Alle eksisterende 2005-modeller og nye modeller fra 2006 av merkene Chevrolet, Pontiac, Buick, GMC, Cadillac, Saab, Hummer og Saturn som er produsert i Nord-Amerika vil få den nye logoen montert.
Våre studier viser at konsumenter verdsetter GM-navnet. De liker å vite at bilene deres drar fordeler av GMs globale ekspertise med hensyn til motor, design, engineering og avansert elektronikk, sier Mark LaNeve, visepresident for salg, service og marketing i Nord-Amerika.
GM-navnet snakker til folk, fortsetter LaNeve. Det er et navn folk stoler på, vi har vært i bransjen i snart 100 år og vi er verdens største bilprodusent. Undersøkelser viser at mange ikke er klar over at deres bil kommer fra et merke i GM-familien. Det ønsker vi å endre på ved å synliggjøre konsernets logo på våre produkter.
Merket vil være kvadratisk og sølvfarget med GM-logoen inngravert og vil få en passende plassering på hver side av bilen, mellom for- og bakhjul.