-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
GM kvitter seg med C
Wall Street Journal forteller at GM nå skal kvitte seg med sin lastebilavdeling. Der er det mye tradisjon.


Chevy Kodiak
De fleste av GMs merker har fra tid til annen opptrådt som lastebiler, Chevrolet har for eksempel vært den mest solgte både i USA og Norge og nåværende Chrico solgte Oldsmobile.
Men selve lastebilmerket til Generalen ble GMC, egentlig basert på to lastebilfabrikker de kjøpte før 1910, Reliance og Rapid, og da produksjonen ble flyttet til Pontiac (byen) ble bilene hetende GMC. Cen står for øvrig for Company og ikke for Commercial som mange tror.
I Norge har GMC vært solgt fra Sørensen og Balchen begynte med det i 1915, til i dag. Men nå – sier altså avisen – er Navistar interessert i å kjøpe opp produksjonen av de mellomtunge kommersielle bilene. Og GM er interessert i å selge.
GMC Topkick heter den aktuelle modellen, som også finnes i en Chevrolet-utgave, som får selv Hummer H3-beundrere til å bli våte i blikket, Kodiak heter den som Chevy.
Det vil ikke gjøre mye fra eller til for konkurransen om hvem som produserer flest biler i verden: rundt 40.000 slike produserer GM hvert år.