-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
GM kvitter seg med C
Wall Street Journal forteller at GM nå skal kvitte seg med sin lastebilavdeling. Der er det mye tradisjon.


Chevy Kodiak
De fleste av GMs merker har fra tid til annen opptrådt som lastebiler, Chevrolet har for eksempel vært den mest solgte både i USA og Norge og nåværende Chrico solgte Oldsmobile.
Men selve lastebilmerket til Generalen ble GMC, egentlig basert på to lastebilfabrikker de kjøpte før 1910, Reliance og Rapid, og da produksjonen ble flyttet til Pontiac (byen) ble bilene hetende GMC. Cen står for øvrig for Company og ikke for Commercial som mange tror.
I Norge har GMC vært solgt fra Sørensen og Balchen begynte med det i 1915, til i dag. Men nå – sier altså avisen – er Navistar interessert i å kjøpe opp produksjonen av de mellomtunge kommersielle bilene. Og GM er interessert i å selge.
GMC Topkick heter den aktuelle modellen, som også finnes i en Chevrolet-utgave, som får selv Hummer H3-beundrere til å bli våte i blikket, Kodiak heter den som Chevy.
Det vil ikke gjøre mye fra eller til for konkurransen om hvem som produserer flest biler i verden: rundt 40.000 slike produserer GM hvert år.