-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Slutt for H1
GM har bestemt seg for å ta livet av den originale Hummer H1. Fem tonn og fem liter på mila er kanskje ikke det som frister flest i et USA som skriker om høye bensinpriser.


Ifølge danske Børsen fastslår imidlertid Hummer-direktør Martin Walsh at høye oljepriser IKKE er årsaken til at de nå stopper produksjonen av bilen som i sin tid startet som den populære militærutgaven Humvee. Det er mer et uttrykk for at GM ønsker å utvikle Hummer-markedet ved å fokusere på de nye modellene H2 og H3.
H1 har i stor grad vært et leketøy for rike gutter som bare bruker den en sjelden gang nå som nyhetens interesse har avtatt. Og de bilene som er i omløp treffes nok oftere i urbane strøk enn i ødemarken. Med en bredde på 2,5 meter kan det vel også tenkes at noen er lei av å forgjeves lete etter egnede parkeringsplasser i storbyene.