-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Iveco i øst og vest
Helt parallelt dukker det opp to, nesten motsatte historier om Iveco. Daily skal kanskje eksporteres vestover, til USA, mens busser kanskje skal bygges i den helt andre retningen: i Kina.

Det antydes at ikke før man ser et marked der på 20-30.000 slike i året vil dette eventuelt bli noe av. Da kan det til gjengjeld bli produksjon av den på en av fabrikkene til partneren, GM.
Samtidig gjentar Iveo sine signaler fra tidlig i fjor om at de fremdeles er på utkikk etter en oppkjøpskandidat enten i USA eller her hjemme. Både MAN og DAF har vært lett tilbeilet av italienerne tidligere.
Samtidig som dette sies har Iveco underskrevet en avtale om felles bedrift med Changzou Bus Co. Denne tidligere rent kinesiske fabrikken bygget 5.600 tur- og bybusser i fjor, og ble dermed nummer tre blant landets bussbyggere. Nå skal det bli flere. Når de første bussene med Iveco-merket kommer fra fabrikken neste år, har man tatt peiling på kanskje så mange som 10.000 pr. år.
Markedet ventes å kunne absorbere mellom 50. og 60.000 enheter pr. år, og er derfor det mest interessante bussmarkedet i verden.
Fra før samarbeider Iveco med en kinesisk fabrikk som bygger Daily og en fabrikk der de eier en tredel har bygget gearkasser for dem i fem år nå.