-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Klassisk på hålka
Jaguar og Land Rover utvider klassisk-eventyret sitt. Nå må du ta med deg varme klær, dette skal nemlig skje i kalde omgivelser.
Disse to engelske tradisjonsmerkene har lenge arrangert tivoli for voksne hjemme, ved å tilby klassiske modeller i førsteklasses stand til ganske kompakte opplevelser. Enten på bane eller i løypa.
Nå utvider de dette tilbudet, du får nemlig anledning til å oppdage hvor fantastisk det er å operere en gammel bil, uten spor av elektroniske hjelpeinnslag, på snø og is.
Classic Ice Driving heter det, og det arrangeres på Jaguars vintertest-område ved Arjeplog. Vintertestere får du det ikke.
Det er ikke noen E-type med her, riktignok, men er det toseter du vil ha så finnes det en XK150 – ikke fullt så mye snute og hekk å begrave i snøen som hos en E-Jag.
Dessuten er den gamle sedaner der, XJ, men også glade travere som MKII og MKVII. Særlig syveren kan jeg tenke meg gir en mektig følelse i firehjulssladd.
Land Rovere er også med, og firehjulsdrift er ikke bare bare. Jeg husker godt en tidlig Landie som skiftet retning så fort at du ikke trodde det kunne være mulig.
Serie I, II og III kan du velge mellom, pluss en Range Rover Classic.
Ikke noe servo, ingen andre «assistenter» enn en instruktør som snakker hardt til deg når noe går galt, tre dager i snøen og to netter på Hotell Silverhatten, det hele for € 3.000. Jeg har hørt om folk som har spent mer på et julebord.