-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Klassisk på hålka
Jaguar og Land Rover utvider klassisk-eventyret sitt. Nå må du ta med deg varme klær, dette skal nemlig skje i kalde omgivelser.
Disse to engelske tradisjonsmerkene har lenge arrangert tivoli for voksne hjemme, ved å tilby klassiske modeller i førsteklasses stand til ganske kompakte opplevelser. Enten på bane eller i løypa.
Nå utvider de dette tilbudet, du får nemlig anledning til å oppdage hvor fantastisk det er å operere en gammel bil, uten spor av elektroniske hjelpeinnslag, på snø og is.
Classic Ice Driving heter det, og det arrangeres på Jaguars vintertest-område ved Arjeplog. Vintertestere får du det ikke.
Det er ikke noen E-type med her, riktignok, men er det toseter du vil ha så finnes det en XK150 – ikke fullt så mye snute og hekk å begrave i snøen som hos en E-Jag.
Dessuten er den gamle sedaner der, XJ, men også glade travere som MKII og MKVII. Særlig syveren kan jeg tenke meg gir en mektig følelse i firehjulssladd.
Land Rovere er også med, og firehjulsdrift er ikke bare bare. Jeg husker godt en tidlig Landie som skiftet retning så fort at du ikke trodde det kunne være mulig.
Serie I, II og III kan du velge mellom, pluss en Range Rover Classic.
Ikke noe servo, ingen andre «assistenter» enn en instruktør som snakker hardt til deg når noe går galt, tre dager i snøen og to netter på Hotell Silverhatten, det hele for € 3.000. Jeg har hørt om folk som har spent mer på et julebord.