-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tivoli med gammel Landie
Ikke før har Land Rover begravet sin trofaste Defender, så tilbyr de deg å kjøre alle utgavene, fra den opprinnelige 1948-modellen og til den som begraves nå.
Land Rover har lenge operert sin Driving Experience. En pakke for lekne, vokse som vil oppleve en liten flik at de store jungel-ekspedisjonene.
På et område, ikke langt fra Birmingham, og med noe passende slottsaktig i nærheten, har de anlagt en skikkelig løype som imponerer alle som ikke har peiling på terrengkjøring. Den er konstruert så smart at dersom du får lov til å stille med konkurrerende produkter er du stuck, mens Land Roverne smyger seg gjennom.
Den opplevelsen har vært tilgjengelig både for kunder, (og ikke minst presse) og for folk som bare vil ha seg en tur i gjørma – og betale for det.
Utvidet tilbud
Men nå har altså Land Rover utvidet tilbudet. Og de har satt sammen en rekke forskjellige opplevelses-opplevelser.
Du kan konsentrere deg om spesielle epoker, eller om spesielle modeller, og du får samtidig med deg profesjonelle instruktører som er opplært i engelsk selskapelighet, hvilket betyr at de blant annet er stappfulle av muntre anekdoter og historier.
Tilbudslisten starter med ca. 400 kroner for å bli kjørt rundt banen av en proff. Det i seg selv går uttapå de fleste berg-og-dal-baner jeg kjenner til.
Deretter bare øker det på. Defender-kjøring med alle, fra Mark 1 til Mark V, en Historic Drive der du blant annet får erfare den uvanlige 101 Forward Control – der du sitter over forhjulene – en helt egen følelse nedoverbakke.
Range Rover, Then and Now er et tilbud og på toppen av kransekaka. Her finner du Land Rover – The Collection til 250 pund – den inneholder alt.
Familietreff
Og hvis du virkelig ønsker å møte familien, har Jaguar også noe å by på. Men det er på bane og det er med proffe sjåfører. Jaguar Experience er et utvalg klassiskere, XK 150, Mk. II, E-type o.s.v. til 95 pund.
Deretter baller det på seg, Le Mans Experience for eksempel, med C-Type og D-Type og sågar en XKSS (ikke akkurat Le Mans den vel?) – og jeg kan love at passasjersetet i en D-Type også er en opplevelse.
Det hele toppes med Grace and Pace Experience for 2000 pund. Da fyller du dagen med legendariske modeller, bare avbrutt av lunch. Problemet med den er at du kan ikke gjøre den så kort du ønsker, du blir nemlig sjåførkjørt frem og tilbake til den.
Og – selvfølgelig – har du spesielle ønsker, er jeg sikker på at www.heritagedriving.co.uk kan skreddersy noe til deg.