-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Subaru i design-konkurranse
I årets designkonkurranse, en god tradisjon i forbindelse med bilutstillingen i Los Angeles, deltar Subaru med en selvgående politibil.
Bilutstillingen i Los Angeles åpner til helgen, og som vanlig har de fått med noen av de store bilfabrikkenes toppdesignere på å drømme seg inn i fremtiden. I år er temaet «Politibil som møter behovene i 2025».Det er også ganske vanlig at arrangørene har fått med seg kjente designere som dommere for å finne det mest vellykkede forslaget, men i år er dommerkollegiet forsterket med en tidligere politimann fra California – som for sikkerhets skyld også er en av USAs store bilsamlere.En fagjury som behersker alle fag, med andre ord.Selv om bilutstillingen finner sted i Los Angeles, har Subaru reist helt til Hawaii med sin nye politibil. SHARC heter den, men ikke fordi den ligner på en hai – bokstavene betyr Subaru Highway Automated Responce Concept.Dette er et kjøretøy bygget for den nye Paradise Highway som forbinder alle øyene med hverandre. Disse kjøretøyene skal patruljere veinettet 24 timer i døgnet, klare til innsats der det trengs.For å gjøre det så SuperGrønt som mulig – for å leve opp til denne statens intensjoner – er bilene selvfølgelig helt utslippsfrie og bygget av gjenbrukte materialer som enkelt kan gjenbrukes videre.Men her har Subaru også tatt hensyn til at bevilgningene til politikorps verden over (nesten) stadig blir trangere, slik at disse bilene er helautomatiske og trenger ikke mannskap i det hele tatt.Selvfølgelig finnes det mannskap som kan rykke ut når det trengs, men ideen er et sett autonome kjøretøy som drives av en så ren energi som mulig.