-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Helt amerikansk Lancia
Etter at Fiat la frem resultatene for tredje kvartal begynte det å sirkulere telegrambyråmeldinger om at Lancia skulle vekk.
Det viste seg at den tolkningen var helt feil og stammet fra en overivrig reporter fra det italienske ANSA-byrået.
Riktignok hadde Fiat-sjefen, Sergio Marchionne fortalt at for fremtiden vil Ypsilon være den eneste Europa-utviklede Lancia-modellen, alle andre modeller vil komme fra Chrysler-paletten.
Det betyr nok også at en Delta-etterfølger vil bli amerikansk-bygget. Litt trist for sentimentalistene, dette er vel kanskje den eneste eksentriske bilen som fremdeles finnes fra en storprodusent.
Men for aksjonærene er det selvfølgelig hyggelige nyheter. For det han sier er egentlig at fra nå av skal vi ikke gjøre noe som vi ikke kan tjene penger på – dagen etter!
Det ligger flere elementer i dette budskapet. Blant annet at Maserati skal posisjoneres enda litt lavere for å fylle gapet mellom de tradisjonelle topp-Lanciaene og Maseratis modeller til nå.
Implisitt sies det også at Alfa Romeo ikke skal røres, posisjonen til det merket ligger langt på utsiden av både Lancia og Maserati.
I fjor ble det solgt ca. 100.000 Lancia i Europa, de fleste i Italia og med gode rabatter.
På et marked som det tyske ble det frem til oktober i år solgt 2.700 Lanciaer – fremdeles flest av de «ekte» italienske modellene. Selv om dette er en økning på 80 prosent, kan tallet allikevel ikke sammenlignes med et annet Fiat-eid merke, Jeep.
6000 nye Jeeper i Tyskland forteller sitt om amcar-mulighetene i Europa, dersom det satses.