-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Mini med en-boks
Plutselig, i BMWs NexGen-serie, dukker det opp et forslag fra Mini som de kaller Urbanaut. Miniens far, Alec Issigonis, ville nok likte det.
Den logiske utviklingen av Minien ville jo vært en en-boks konstruksjon, som den Mini viser bilder av nå.
Alec Issigonis, som skapte den opprinnelige Minien for mer enn 60 år siden, ville garantert applaudert.
Nå man endelig er kommet dit at man kan legge alt under gulvet og bruke resten til folk og bagasje, er jo den mest logiske formen en kube.
Men det ville de fleste av oss kanskje reagert på, dersom alle linjene var rette og alle flatene var flate.
Derfor trenger man litt designmessig oppmykning.
Vi har hatt mange eksempler på en-boksere. Renault Espace for eksempel, eller den tidligste Fiat Multipla, så egentlig er det på tide at Mini, som opprinnelig var den mest effektive av dem alle i plassutnyttelse, endelig også skulle komme tid.
Foreløpig er det ikke sagt et ord om hva dette egentlig er, bortsett fra at du finner det på Twitter med #MINIVisionUrbanaut og noen fantasibilder med jungelmotiv.