-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Outlander i 3D
Nye Outlander kan presenteres 3-dimensjonalt på kino. Det ble avslørt på reklamefilmfestivalen i Cannes.
Ifølge den norske Mitsubishi-importøren er dette verdens første 3D kinoreklamefilm laget for Mitsubishi Norge av norsk firma. Det skal de få oss til å tro på. Også at Bergens-firmaet BUG står bak produksjonen.
Digital 3D skal visstnok være neste store skritt innen kinoteknikk, og noen eksempler på spillefilmer er allerede vist i det nye formatet mens flere kjente titler vil bli tilgjengelige i 3D innen få år.
Den aktuelle reklamefilmen vises for tiden på TV, men da i 2D. Den inneholder en 360-graders visning av Outlander. Til tross for at bilen ser svært ekte ut, er den skapt ved bruk av datagrafikk og digital animasjon ved BUGs studio i Bergen. BUG håper Mitsubishi i Norge vil vise reklamefilmen i forbindelse med en fremtidig 3D-film på norske kinoer.