-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Outlander i 3D
Nye Outlander kan presenteres 3-dimensjonalt på kino. Det ble avslørt på reklamefilmfestivalen i Cannes.
Ifølge den norske Mitsubishi-importøren er dette verdens første 3D kinoreklamefilm laget for Mitsubishi Norge av norsk firma. Det skal de få oss til å tro på. Også at Bergens-firmaet BUG står bak produksjonen.
Digital 3D skal visstnok være neste store skritt innen kinoteknikk, og noen eksempler på spillefilmer er allerede vist i det nye formatet mens flere kjente titler vil bli tilgjengelige i 3D innen få år.
Den aktuelle reklamefilmen vises for tiden på TV, men da i 2D. Den inneholder en 360-graders visning av Outlander. Til tross for at bilen ser svært ekte ut, er den skapt ved bruk av datagrafikk og digital animasjon ved BUGs studio i Bergen. BUG håper Mitsubishi i Norge vil vise reklamefilmen i forbindelse med en fremtidig 3D-film på norske kinoer.