-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Model 3 Cabriolet
Newport Convertible Engineering har tatt taket av luksus-sedaner de siste 40 årene. Også tidligere Teslaer. Nå har de gjennomført operasjonen på en Model 3 også.
Ikke bare betyr det at du igjen kan få en elektrisk bil med himmelen som tak – den har vel egentlig ikke eksistert siden Teslas Roadster (med mindre du også insisterer på at smart EQ fortwo cabriolet er en kabriolet).
Cadillacs forsøk med Ciel-konseptet i 2011 Helt ekte er ikke denne Tesla-ombyggingen heller, men det må vi nesten tilgi. Grunnen til at disse stolpene må etterlates er at de inneholder svært meget av kameraer og annet utstyr for selvkjøringsfunksjonene. Og selv ikke Newport er vel villige til å ofre dem for å få til en fullblods cabriolet?Billig er det ikke. I tillegg til prisen på bilen koster soft-toppen nesten $ 30.000 dersom du orker å betjene den selv.