-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Model 3 Cabriolet
Newport Convertible Engineering har tatt taket av luksus-sedaner de siste 40 årene. Også tidligere Teslaer. Nå har de gjennomført operasjonen på en Model 3 også.
Ikke bare betyr det at du igjen kan få en elektrisk bil med himmelen som tak – den har vel egentlig ikke eksistert siden Teslas Roadster (med mindre du også insisterer på at smart EQ fortwo cabriolet er en kabriolet).
Cadillacs forsøk med Ciel-konseptet i 2011 Helt ekte er ikke denne Tesla-ombyggingen heller, men det må vi nesten tilgi. Grunnen til at disse stolpene må etterlates er at de inneholder svært meget av kameraer og annet utstyr for selvkjøringsfunksjonene. Og selv ikke Newport er vel villige til å ofre dem for å få til en fullblods cabriolet?Billig er det ikke. I tillegg til prisen på bilen koster soft-toppen nesten $ 30.000 dersom du orker å betjene den selv.