-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Morgan utvider
15 måneder etter lanseringen har heldigvis alt maset rundt Aero 8 lagt seg såpass at Morgan igjen har fått tid til å konsentrere seg om sine ordentlige modeller. Og det gjør de ved å småmodernisere den minste.
Utviklingen har ikke gått i ekspressfart hos Morgan, men hvorfor skulle den det?
Utviklingen har ikke gått i ekspressfart hos Morgan, men hvorfor skulle den det?
Dagens 4/4 finnes også som en 4/4/4 (med fire seters karosseri) og den 1,8 literen som sitter i Focus. Det betyr ikke bare at den håndbygde bilen på eikestamme nå oppfyller Euro 3 krav ut av eksosrørene, det betyr også 115 hester og masse dreiemoment. Siden denne gammeldagse bilen veier ca. 400 kg mindre enn tilsvarende unge kollegaer (litt over 850 kg), betyr det at den er ikke akkurat gammeldags i frasparket.
Nå skal den være blitt bedre i komfortavdelingen også. Airbags har vært tilgjengelig en stund, men sist jeg så på en hadde den også fått større dører og bedre plass til føttene, slike detaljer er viktige når korpulensen begynner å gjøre seg bemerket.
Når også rattstammen er stillbar i lengderetning, og du kan få bilen med oppvarmet frontrute (hvilket faktisk er ganske nyttig, alle som kjører åpent å dårlig vintervær vet det) er det vanskelig å se hva annet man kan ønske seg på tilbehørslisten.