-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Th!nk er historie
Gjeldsnemnda for Th!nk Nordic AS foreslo i går, 23. februar, at gjeldsforhandlingene innstilles. Det ble åpnet gjeldsforhandlinger i Th!nk Nordic AS seks dager tidligere.
Som følge av at eieren ikke har lykkes med nødvendig finansiering, leverte gjeldsnemnda i dag innstilling til Nedre Romerike tingrett om at gjeldsforhandlingene avsluttes. Det følger av konkursloven § 57 at retten skal innstille gjeldsforhandlingene og åpne konkurs i slike tilfeller.
Styret har fortsatt tro på de ansatte hos Th!nk Nordic AS og selskapets potensiale. I følge selskapet selv er etterspørselen etter både Th!nk public og Th!nk hydrogen stor, og de mener at disse nytenkende og miljøvennlige produktene bør komme på markedet. Det har imidlertid ikke vært mulig å skaffe tilveie tilstrekkelig finansiering for å betjene gjelden samt videre drift av selskapet.
Og siden vi likevel snakker om Th!nk og penger, kan vi opplyse at prislappen på en full fornyelse av batteripakka til en Th!nk elbil nå er oppe i 190.000 kroner. Til sammenligning koster en tilsvarende pakke til den nye Kewet Buddy kun 23.000 kroner takket være en mer kostnadsvennlig batteriteknologi.