-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Th!nk er historie
Gjeldsnemnda for Th!nk Nordic AS foreslo i går, 23. februar, at gjeldsforhandlingene innstilles. Det ble åpnet gjeldsforhandlinger i Th!nk Nordic AS seks dager tidligere.

Som følge av at eieren ikke har lykkes med nødvendig finansiering, leverte gjeldsnemnda i dag innstilling til Nedre Romerike tingrett om at gjeldsforhandlingene avsluttes. Det følger av konkursloven § 57 at retten skal innstille gjeldsforhandlingene og åpne konkurs i slike tilfeller.
Styret har fortsatt tro på de ansatte hos Th!nk Nordic AS og selskapets potensiale. I følge selskapet selv er etterspørselen etter både Th!nk public og Th!nk hydrogen stor, og de mener at disse nytenkende og miljøvennlige produktene bør komme på markedet. Det har imidlertid ikke vært mulig å skaffe tilveie tilstrekkelig finansiering for å betjene gjelden samt videre drift av selskapet.
Og siden vi likevel snakker om Th!nk og penger, kan vi opplyse at prislappen på en full fornyelse av batteripakka til en Th!nk elbil nå er oppe i 190.000 kroner. Til sammenligning koster en tilsvarende pakke til den nye Kewet Buddy kun 23.000 kroner takket være en mer kostnadsvennlig batteriteknologi.