-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Th!nk er historie
Gjeldsnemnda for Th!nk Nordic AS foreslo i går, 23. februar, at gjeldsforhandlingene innstilles. Det ble åpnet gjeldsforhandlinger i Th!nk Nordic AS seks dager tidligere.

Som følge av at eieren ikke har lykkes med nødvendig finansiering, leverte gjeldsnemnda i dag innstilling til Nedre Romerike tingrett om at gjeldsforhandlingene avsluttes. Det følger av konkursloven § 57 at retten skal innstille gjeldsforhandlingene og åpne konkurs i slike tilfeller.
Styret har fortsatt tro på de ansatte hos Th!nk Nordic AS og selskapets potensiale. I følge selskapet selv er etterspørselen etter både Th!nk public og Th!nk hydrogen stor, og de mener at disse nytenkende og miljøvennlige produktene bør komme på markedet. Det har imidlertid ikke vært mulig å skaffe tilveie tilstrekkelig finansiering for å betjene gjelden samt videre drift av selskapet.
Og siden vi likevel snakker om Th!nk og penger, kan vi opplyse at prislappen på en full fornyelse av batteripakka til en Th!nk elbil nå er oppe i 190.000 kroner. Til sammenligning koster en tilsvarende pakke til den nye Kewet Buddy kun 23.000 kroner takket være en mer kostnadsvennlig batteriteknologi.