-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
Flatt er også smittsomt
Skal man tyde nye merkevare-registreringer, ser det ut til at også Nissan følger etter Volkswagen og BMW og presenterer et minimalistisk og flatt varemerke. Heldigvis blir det nytt liv i Zen.
Dersom en rekke registreringer betyr at også Nissan skal bytte logo snart, kan vi slå fast at det er ikke bare virus som herjer om dagen – behovet for minimalistiske, flate logoer er åpenbart også smittsomt.
Vi hadde Volkswagen for ikke lenge siden, og BMW for noen uker siden da de viste bilder av den nye i4.
Se på forslaget til det nye varemerket, der er 3D-kromstripen i midten, slipsnålen kalte jeg den, blitt erstattet med en smal, monokrom utgave der Nissan-fonten har blitt en veldig streit sans-serif sak.
Nå beholder de det sirkulære formspråket, men i stedet for en ring omfavnes Nissan-stripen nå med to halvsirkler som begge avsluttes med ganske lekre – hva skal vi kalle dem – pigger? Eller anleggsflater? Legg en bra pakning mellom dem, og du har en tett forbindelse.
Akkurat den er litt underlig, for argumentene til fordel for disse nye 2-dimensjonale logoene er at de skal være effektive på små og store skjermer også. Akkurat disse tynne spissene kan umulig være enkle å modellere.
Heldigvis ser en ny Z litt festligere ut. Jeg vet ikke hvor mange logoer konsernets Z-biler har hatt opp gjennom historien.
Det vi tolker som logoen på den kommende bilen er forholdsvis retro. Dagens Z kalles Samurai-chic av dem som skjønne seg på slikt. Den foreslåtte har en virkelig personlig strek gjennom Z’en som nesten er identisk med den vi møtte på den første Datsun 240 Z for 50 år siden.
Det kan virke fornuftig akkurat det, dersom ryktene om at 370Z-erstatningen neste år vil ha en ganske stor porsjon retro i designet sitt.
Nå er det viktig å presisere at vi VET ikke om Nissan virkelig har gått over til flatt-logo-partiet, men hvis de virkelig har, er jeg ganske spent på selskapets forklaring på hvorfor.
Kilde: Car-Brand-Names.com