-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ingen Solstice til Europa
Ingen Vectra til Amerika
Gode planer, kalte Bob Lutz det, da man begynte å snakke om å eksportere utvalgte Vectra-modeller til USA. Det blir ikke noe av. Ei heller kommer Solstice-roadsteren i Opel/Vauxhall-utgave. Årsak: man kolliderer så forskjellig i USA og EU.
Men det har for lengst vist seg at denne bilen er fullstendig ubrukelig i Europa. Slik den er bygget opp har den null sjanser til å møte de nye fotgjenger-vernekravene som får virkning fra 2005.
Til gjengjeld møter ikke Vectra amerikanske kollisjonskrav, på tross av at den er bygget på samme plattform som både Saab 9-3 og Chevrolets nye Malibu. Det er sidekollisjoner a la USA denne bilen ikke klarer, de er såpass annerledes enn våre at sidene på Opelen ville måtte modifiseres sterkt, samtidig som fronten måtte forlenges med 5 cm.