-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Subaru Boxer videre
Subaru er klar med en ny generasjon bensin boxermotorer. Dermed faser de ut en 21 år gammel konstruksjon.
Boxer-motorer har stått sentralt hos Subaru siden de lanserte sin første utgave i Subaru 1000 tilbake i 1966. I prinsippet har dagens motorer, som er andre generasjon, vært benyttet siden lanseringen av Legacy i 1989 – selvsagt med en god porsjon modifikasjoner gjennom årene.
Det ligger et solid stykke arbeid bak utviklingen av tredje generasjon boxere som nå klargjøres. Motorene er nye tvers igjennom, men tar selvsagt vare på fordelene en boxer har, som lav vekt, kompakte mål, lavt tyngdepunkt og god balanse.
Den nye generasjonen motorer kan skilte med ca 10 prosent lavere forbruk, samt bedre ytelser og mykere akselerasjon i alle turtallsområder.
Motoren har fått økt slaglengde for å oppnå et mer kompakt brennkammer. Ventilstyringen er modernisert og det er benyttet lette materialer i de fleste bevegelige deler.
Motorene skal leveres i to ulike slagvolum, 2,0 og 2,5 liter.