-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Subaru Boxer videre
Subaru er klar med en ny generasjon bensin boxermotorer. Dermed faser de ut en 21 år gammel konstruksjon.
Boxer-motorer har stått sentralt hos Subaru siden de lanserte sin første utgave i Subaru 1000 tilbake i 1966. I prinsippet har dagens motorer, som er andre generasjon, vært benyttet siden lanseringen av Legacy i 1989 – selvsagt med en god porsjon modifikasjoner gjennom årene.
Det ligger et solid stykke arbeid bak utviklingen av tredje generasjon boxere som nå klargjøres. Motorene er nye tvers igjennom, men tar selvsagt vare på fordelene en boxer har, som lav vekt, kompakte mål, lavt tyngdepunkt og god balanse.
Den nye generasjonen motorer kan skilte med ca 10 prosent lavere forbruk, samt bedre ytelser og mykere akselerasjon i alle turtallsområder.
Motoren har fått økt slaglengde for å oppnå et mer kompakt brennkammer. Ventilstyringen er modernisert og det er benyttet lette materialer i de fleste bevegelige deler.
Motorene skal leveres i to ulike slagvolum, 2,0 og 2,5 liter.