-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny diesel i Passat
Volkswagen er i ferd med å fase ut sine dieselmotorer med pumpedyseteknikk. Nå står Passat for tur.

Det er 2,0-literen på 140 hk – en populær motor, som nå fornyes. Motoren får betegnelsen 2,0 CR TDI for å markere at den er basert på common rail teknologi. Første VW-produkt til å ta i bruk denne motoren var Tiguan tidligere i høst.
Common rail har store fordeler med hensyn til støy i tillegg til at forbruk og utslipp reduseres. I kombinasjon med DSG gearkasse har for eksempel 2,0 CR TDI et CO2-utslipp som ligger åtte prosent lavere enn hos forgjengeren.
På tross av økte avgifter og priser fra i år, blir Passat 2,0 CR TDI i kombinasjon med DSG eller 4Motion, rimeligere enn den tidligere modellen.