-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Ny diesel i Passat
Volkswagen er i ferd med å fase ut sine dieselmotorer med pumpedyseteknikk. Nå står Passat for tur.

Det er 2,0-literen på 140 hk – en populær motor, som nå fornyes. Motoren får betegnelsen 2,0 CR TDI for å markere at den er basert på common rail teknologi. Første VW-produkt til å ta i bruk denne motoren var Tiguan tidligere i høst.
Common rail har store fordeler med hensyn til støy i tillegg til at forbruk og utslipp reduseres. I kombinasjon med DSG gearkasse har for eksempel 2,0 CR TDI et CO2-utslipp som ligger åtte prosent lavere enn hos forgjengeren.
På tross av økte avgifter og priser fra i år, blir Passat 2,0 CR TDI i kombinasjon med DSG eller 4Motion, rimeligere enn den tidligere modellen.