-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Cabrio for Holdens amerikanske GTO?
I Adelaide har de måttet legge på et ekstra skift på Holden-fabrikken for å produsere nok Monaro til å møte amerikanernes bestilling på 15-16.000 GTO-utgaver i år. Og nå vurderer man også en åpen utgave.

Han kunne også fortelle at en åpen utgave nå var under planlegging, en bil som skulle kunne konkurrere både med Mustangs og Crossfires soft-topper. Det ville i så fall bli en eksklusiv USA-utgave, siden man i Australia ikke er spesielt tilhengere av åpne biler, det blir for mye het sol rett på hodet der.
Det er et par andre detaljer som skiller den fra originalen slik den selges i Australia også. Motoren er for eksempel nesten 50 hester sterkere enn i Monaro. 350 hester leveres av den 5,7-liters Corvette-motoren som bygges i Ontario. Standard er en fire-trinns automat, men det finnes også en seks-trinns manuell Tremec kasse. Selv om den koster nesten 700 dollars mer later det til å bli en 50/50 split mellom denne og automaten.
0-100 på under 6 sekunder, 17 tommers hjul, skinntrukne bøtteseter og dashbordlys som tilsvarer karosserifargen er andre kom-og-kjøp signaler.