-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Cabrio for Holdens amerikanske GTO?
I Adelaide har de måttet legge på et ekstra skift på Holden-fabrikken for å produsere nok Monaro til å møte amerikanernes bestilling på 15-16.000 GTO-utgaver i år. Og nå vurderer man også en åpen utgave.

Han kunne også fortelle at en åpen utgave nå var under planlegging, en bil som skulle kunne konkurrere både med Mustangs og Crossfires soft-topper. Det ville i så fall bli en eksklusiv USA-utgave, siden man i Australia ikke er spesielt tilhengere av åpne biler, det blir for mye het sol rett på hodet der.
Det er et par andre detaljer som skiller den fra originalen slik den selges i Australia også. Motoren er for eksempel nesten 50 hester sterkere enn i Monaro. 350 hester leveres av den 5,7-liters Corvette-motoren som bygges i Ontario. Standard er en fire-trinns automat, men det finnes også en seks-trinns manuell Tremec kasse. Selv om den koster nesten 700 dollars mer later det til å bli en 50/50 split mellom denne og automaten.
0-100 på under 6 sekunder, 17 tommers hjul, skinntrukne bøtteseter og dashbordlys som tilsvarer karosserifargen er andre kom-og-kjøp signaler.