-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Oprahs Pontiac-stunt premiert
Da Oprah Winfrey startet sin sesong i midten av september i fjor, satte hun en slags rekord ved å gi bort 276 nye Pontiac G6. Et enormt reklamesunt selvfølgelig, som nå er blitt premiert i Europa.

Det hele startet da GM skulle lansere Pontiacs nye G6 modell, nok en av GMs mange underveldende nye modeller. Men her sørget de i hvert fall for litt oppmerksomhet. For da Winfrey dro i gang sin enormt populære TV-serie igjen i fjor høst, ante ikke de 276 tilskuerne i studio at de skulle ende opp som G6 eiere.
Dette stemte jo ganske godt med showvertinnes tema for sin 19. sesong: The wildest dreams come true. At sluttresultatet ikke ble så godt som ventet er en annen sak, bilen selger ikke spesielt bra og Pontiac-forhandlerne forteller ikke om noe høyere trykk.
Men for reklamebransjen var det selvfølgelig spennende nok. Såpass stort at juryen i Cannes Lions International Advertising Festival bestemte at dette innslaget skulle få en gullmedalje.
I ettertid forteller GM at showet sørget for at 87 prosent av alle voksne amerikanere ble klar over at G6 eksisterte etter dette showet, og at aldri har så mange søk etter et tema vært registrert på Google som G6 rett etter showet. Men hva hjelper egentlig det?