-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Penger å tjene på små serier
Bob Lutz kom med muntre meldinger i Geneve. Han sa for eksempel at når de satte i gang med produksjon av de lekre småbilene, den åpne Solstice og den lukkede sportscoupéen som ble vist som en Saturn Curve, vil de tjene penger på dem, selv om seriene er så små som 20.000/år.

Begge disse modellene skal bygges på Wilmington-fabrikken der de i dag bygger L-Serien til Saturn – ikke akkurat en storvolum-suksess. Man regner med at også andre småbiler på Kappa-basis skal bygges her, selv om det ikke er sagt noe konkret enda. Man har imidlertid sterkt antydet at det ikke vil bli noe av Nomad-modellen som også debuterte som konsept på Detroit i år.
Vi kan bygge et uendelig antall forskjellige karosserier på Kappa sa Lutz, og hver av dem vil gi fortjeneste fra 20-25.000 enheter i året. Solstice vil ha en god margin hvis vi selger den for 20.000 Dollars føyde han til.
Dette er nye toner fra et firma som aldri ønsket å diskutere en modell med mindre volumet var garantert seks-sifret. Og for oss i Europa er det også nye toner at amerikanerne kanskje skal bygge en Kappa-basert sportsvogn for oss, som avløser for den Lotus-bygde Opel Speedster. Og da føyde han like godt til at han ikke så bort fra at Saab også kunne fortjene en slik. Alt for å utvide Saabs produktlinje og jekke salget over 120.000 pr. år, åpenbart.