-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Renault til Russland
Nå har Renault bekreftet at de også er på vei inn i Russland. Det er den nye Dacia-modellen som skal bygges ved Moskvitch-fabrikken. Det hele skal være i gang i 2005.
X-90 er kodenavnet på bilen som for tiden gjøres klar for Romania-produksjonen – en av de viktigste spesifikasjonene er at den ikke skal koste mer enn 5.000 i markedet. Det samme er målet når den har rullet ut av samlebåndene i Moskva. I Romania har Renault investert nesten 350 millioner Euro i nye produksjonsfasiliteter for den nye modellen. I fabrikken i Moskva, hvorfra også Moskvitch kommer, har Renault investert rundt 100 millioner Euro, siden de gikk inn i en avtale med Moskva by i midten av 90-årene, uten at det har kommet noe særlig ut av det. Med disse nye planene regner man endelig å ha kommet frem til noe bærekraftig.
Det blir mer og mer åpenbart at det er ideer som disse som har gjort at Renault har kommet med tilsynelatende vanvittige spådommer om sin egen fremtid. Fra dagens 2,2 millioner biler skal de opp i 4 millioner innen 2010 sier de. Noen flere X90-prosjekter og du skal se de får det til.