-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Camping på høyt nivå
Man kan saktens lure på om det fins noen målgruppe for en bil som dette, men Delta4x4 har i alle fall lokalisert én på den arabiske halvøya.
Delta4x4 har gjort mye spesialarbeid opp gjennom årene, fra off-road-versjoner av Porsche 911 til spesialer basert på søte Suzuki Jimny.
Men dette er definitivt blant de mest spesielle oppdragene de har hatt. En Cullinan for villmarken.
Bilen har fått montert kufanger med ekstralys i front, samt solide skliplater og understells-beskyttelse. En høyt montert snorkel sørger for at den får luft nok til å kunne vade på kryss av elver.
På taket er det montert en solid grind som kan romme bensinkanner og det du måtte trenge av proviant for noen dager i villmarken, samt et telt som kan slås opp når natten skal tilbringes i det fri.
Hjulbuene er videt ut og påmontert forsterkning for å gi plass til 20-tommers felger med skikkelig offroad-dekk – 33-tommere fra Mickey Thompson.
Et lift-kit gir sammen med de store hjulene ekstra bakkeklaring på 15 centimeter.
Motoren er den originale 6,75-liters V12-en med 571 hester og 850 newtonmeter.
Konvertering fra Delta4x4 beløper seg til rundt 150.000 euro på toppen av de nesten 300.000 Cullinan koster i utgangspunktet, så særlig mange kunder får de nok ikke på dette prosjektet.