-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Camping på høyt nivå
Man kan saktens lure på om det fins noen målgruppe for en bil som dette, men Delta4x4 har i alle fall lokalisert én på den arabiske halvøya.
Delta4x4 har gjort mye spesialarbeid opp gjennom årene, fra off-road-versjoner av Porsche 911 til spesialer basert på søte Suzuki Jimny.
Men dette er definitivt blant de mest spesielle oppdragene de har hatt. En Cullinan for villmarken.
Bilen har fått montert kufanger med ekstralys i front, samt solide skliplater og understells-beskyttelse. En høyt montert snorkel sørger for at den får luft nok til å kunne vade på kryss av elver.
På taket er det montert en solid grind som kan romme bensinkanner og det du måtte trenge av proviant for noen dager i villmarken, samt et telt som kan slås opp når natten skal tilbringes i det fri.
Hjulbuene er videt ut og påmontert forsterkning for å gi plass til 20-tommers felger med skikkelig offroad-dekk – 33-tommere fra Mickey Thompson.
Et lift-kit gir sammen med de store hjulene ekstra bakkeklaring på 15 centimeter.
Motoren er den originale 6,75-liters V12-en med 571 hester og 850 newtonmeter.
Konvertering fra Delta4x4 beløper seg til rundt 150.000 euro på toppen av de nesten 300.000 Cullinan koster i utgangspunktet, så særlig mange kunder får de nok ikke på dette prosjektet.