-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Camping på høyt nivå
Man kan saktens lure på om det fins noen målgruppe for en bil som dette, men Delta4x4 har i alle fall lokalisert én på den arabiske halvøya.
Delta4x4 har gjort mye spesialarbeid opp gjennom årene, fra off-road-versjoner av Porsche 911 til spesialer basert på søte Suzuki Jimny.
Men dette er definitivt blant de mest spesielle oppdragene de har hatt. En Cullinan for villmarken.
Bilen har fått montert kufanger med ekstralys i front, samt solide skliplater og understells-beskyttelse. En høyt montert snorkel sørger for at den får luft nok til å kunne vade på kryss av elver.
På taket er det montert en solid grind som kan romme bensinkanner og det du måtte trenge av proviant for noen dager i villmarken, samt et telt som kan slås opp når natten skal tilbringes i det fri.
Hjulbuene er videt ut og påmontert forsterkning for å gi plass til 20-tommers felger med skikkelig offroad-dekk – 33-tommere fra Mickey Thompson.
Et lift-kit gir sammen med de store hjulene ekstra bakkeklaring på 15 centimeter.
Motoren er den originale 6,75-liters V12-en med 571 hester og 850 newtonmeter.
Konvertering fra Delta4x4 beløper seg til rundt 150.000 euro på toppen av de nesten 300.000 Cullinan koster i utgangspunktet, så særlig mange kunder får de nok ikke på dette prosjektet.