-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
De siste Rollsene (før BMW)
I 97 år har Rolls Royce vært produsert. I de siste 55 av dem, ved fabrikken i Crewe. Nå legges det opp til at de siste utgavene skal forlate fabrikken. Silver Seraph Last of the Line serien tilbys nå spesielt interesserte.
Det er selvfølgelig ikke enkelt for VW å kjøre en hard markedsføring for Rolls når de vet at BMW skal overta merket den 1. januar 2003, og de samtidig skal promovere Bentley så det merkes i de fjerneste kroner. Derfor legger man nå opp til (sikkert i underhånden samarbeide med BMW) en serie avslutningsrollser. Det er Silver Seraph som får et spesialutstyr og som selges med spesielle vilkår. I USA blir Last of the Line-serien for eksempel solgt med gratis service i tre år eller 30.000 miles.
Mest oppsiktsvekkende er at disse bilene nå igjen får røde RR-bokatsver i emblemet på grillen. Opprinnelig var disse bokstavene røde, men da Sir Henry Royce døde i 1933, ble bokstavfargen byttet til svart.
Last of the Line betyr altså bare at det blir de siste Rollsene som bygges i VW-regi. Om halvannet år har vi en helt ny Rolls-Royce, bygget i en spesialbygget fabrikk ved Goodwood, og det hele bestyrt av BMW.