-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
De siste Rollsene (før BMW)
I 97 år har Rolls Royce vært produsert. I de siste 55 av dem, ved fabrikken i Crewe. Nå legges det opp til at de siste utgavene skal forlate fabrikken. Silver Seraph Last of the Line serien tilbys nå spesielt interesserte.
Det er selvfølgelig ikke enkelt for VW å kjøre en hard markedsføring for Rolls når de vet at BMW skal overta merket den 1. januar 2003, og de samtidig skal promovere Bentley så det merkes i de fjerneste kroner. Derfor legger man nå opp til (sikkert i underhånden samarbeide med BMW) en serie avslutningsrollser. Det er Silver Seraph som får et spesialutstyr og som selges med spesielle vilkår. I USA blir Last of the Line-serien for eksempel solgt med gratis service i tre år eller 30.000 miles.
Mest oppsiktsvekkende er at disse bilene nå igjen får røde RR-bokatsver i emblemet på grillen. Opprinnelig var disse bokstavene røde, men da Sir Henry Royce døde i 1933, ble bokstavfargen byttet til svart.
Last of the Line betyr altså bare at det blir de siste Rollsene som bygges i VW-regi. Om halvannet år har vi en helt ny Rolls-Royce, bygget i en spesialbygget fabrikk ved Goodwood, og det hele bestyrt av BMW.