-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
De siste Rollsene (før BMW)
I 97 år har Rolls Royce vært produsert. I de siste 55 av dem, ved fabrikken i Crewe. Nå legges det opp til at de siste utgavene skal forlate fabrikken. Silver Seraph Last of the Line serien tilbys nå spesielt interesserte.
Det er selvfølgelig ikke enkelt for VW å kjøre en hard markedsføring for Rolls når de vet at BMW skal overta merket den 1. januar 2003, og de samtidig skal promovere Bentley så det merkes i de fjerneste kroner. Derfor legger man nå opp til (sikkert i underhånden samarbeide med BMW) en serie avslutningsrollser. Det er Silver Seraph som får et spesialutstyr og som selges med spesielle vilkår. I USA blir Last of the Line-serien for eksempel solgt med gratis service i tre år eller 30.000 miles.
Mest oppsiktsvekkende er at disse bilene nå igjen får røde RR-bokatsver i emblemet på grillen. Opprinnelig var disse bokstavene røde, men da Sir Henry Royce døde i 1933, ble bokstavfargen byttet til svart.
Last of the Line betyr altså bare at det blir de siste Rollsene som bygges i VW-regi. Om halvannet år har vi en helt ny Rolls-Royce, bygget i en spesialbygget fabrikk ved Goodwood, og det hele bestyrt av BMW.