-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
De siste Rollsene (før BMW)
I 97 år har Rolls Royce vært produsert. I de siste 55 av dem, ved fabrikken i Crewe. Nå legges det opp til at de siste utgavene skal forlate fabrikken. Silver Seraph Last of the Line serien tilbys nå spesielt interesserte.
Det er selvfølgelig ikke enkelt for VW å kjøre en hard markedsføring for Rolls når de vet at BMW skal overta merket den 1. januar 2003, og de samtidig skal promovere Bentley så det merkes i de fjerneste kroner. Derfor legger man nå opp til (sikkert i underhånden samarbeide med BMW) en serie avslutningsrollser. Det er Silver Seraph som får et spesialutstyr og som selges med spesielle vilkår. I USA blir Last of the Line-serien for eksempel solgt med gratis service i tre år eller 30.000 miles.
Mest oppsiktsvekkende er at disse bilene nå igjen får røde RR-bokatsver i emblemet på grillen. Opprinnelig var disse bokstavene røde, men da Sir Henry Royce døde i 1933, ble bokstavfargen byttet til svart.
Last of the Line betyr altså bare at det blir de siste Rollsene som bygges i VW-regi. Om halvannet år har vi en helt ny Rolls-Royce, bygget i en spesialbygget fabrikk ved Goodwood, og det hele bestyrt av BMW.