-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Manipulasjoner hos Rolls?
Liten trøst er det å få vite at Rolls-Royce skal beholde kjøler-formen og Flying Lady når BMW en gang overtar retten til merket, når engelske aviser samtidig forteller at det skjer mystiske ting rundt Rolleren nå.
Som de gentlemen de er gjorde München og Wolfsburg en avtale som låt helt ubegripelig fra starten. VW skulle representere og promovere begge disse adels-merkene helt frem til BMW overtar Rolls-Royce-rettighetene om et år.
Det var jo helt fra starten av naturlig å spørre i hvilken grad VW ville fremheve et luksusmerke som var i direkte konkurranse med flere av deres biler, den største Audi, med Bentley selvfølgelig og med luksuslimousinen fra Bugatti.
Nå antyder for eksempel Sunday Times akkurat det samme. Roller-produksjonen vil bli avsluttet lenge før tiden, allerede til sommeren, for å konsentrere all innsats på Bentley, skriver avisen. Dette vil også gjøre det mulig for fabrikken i Derby å forsere frem arbeidet med den nye baby-Bentley. En bil som er rettet direkte mot BMW 7-serie, den kommende store VW og den største Audien. Og en bil som skal være med på å få opp den årlige Bentley-produksjonen fra 2000 til 60.000 biler.
Det er antagelig svært lite BMW kan gjøre med dette, bortsett fra å holde Rolls-Royce-navnet svært så varmt, mens bilen selv er fraværende fra markedet.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no