-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Manipulasjoner hos Rolls?
Liten trøst er det å få vite at Rolls-Royce skal beholde kjøler-formen og Flying Lady når BMW en gang overtar retten til merket, når engelske aviser samtidig forteller at det skjer mystiske ting rundt Rolleren nå.

Som de gentlemen de er gjorde München og Wolfsburg en avtale som låt helt ubegripelig fra starten. VW skulle representere og promovere begge disse adels-merkene helt frem til BMW overtar Rolls-Royce-rettighetene om et år.
Det var jo helt fra starten av naturlig å spørre i hvilken grad VW ville fremheve et luksusmerke som var i direkte konkurranse med flere av deres biler, den største Audi, med Bentley selvfølgelig og med luksuslimousinen fra Bugatti.
Nå antyder for eksempel Sunday Times akkurat det samme. Roller-produksjonen vil bli avsluttet lenge før tiden, allerede til sommeren, for å konsentrere all innsats på Bentley, skriver avisen. Dette vil også gjøre det mulig for fabrikken i Derby å forsere frem arbeidet med den nye baby-Bentley. En bil som er rettet direkte mot BMW 7-serie, den kommende store VW og den største Audien. Og en bil som skal være med på å få opp den årlige Bentley-produksjonen fra 2000 til 60.000 biler.
Det er antagelig svært lite BMW kan gjøre med dette, bortsett fra å holde Rolls-Royce-navnet svært så varmt, mens bilen selv er fraværende fra markedet.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no