-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tradisjonen fortsetter: RR til India
Indiske maharajaer var blant de ivrigste Rolls-Royce kunder. Noen av de karosseriene de lot bygge er blant de mest utrolige i vulgærbilens historie, med gulloverflater og innlagte edelstener. Uttrykket blir vel litt mer forsiktig nå som Rolls er på vei tilbake.
Det har nesten ikke vært solgt Rolls-Royce til India siden den siste verdenskrigen. Kanskje bilen minnet litt for mye om koloniherrenes lokale og ydmyke tjenere?
Nå er imidlertid BMWs engelske edelmerke på plass der igjen, de første bilene var på plass i en spesialbygd forretning i Mumbai rett før helgen. Det er et lokalt selskap, Navnit Motors som skal importere bilen, det er sikkert ikke tilfeldig at dette selskapet har hatt et langt lokalt forretningsforhold med BMW.
Rolls-Royce begynner å komme på plass i Asia igjen, med en egen regionsjef for området, så det var i grunnen bare logisk at det var India som sto for tur nå. At India også er inne i en skikkelig økonomisk opptur gjør ikke timingen dårligere. Navnit Kachalia, som leder importselskapet, minnet ved åpningen om den tradisjonen merket hadde på det indiske markedet, og fortalte også at en rekke av de klassiske modellene fremdeles finnes rundt i landet. Men han regnet også med at den nye ville bli vel mottatt, og sa at det var stor interesse blant potensielle kunder.
Men sannsynligheten for at Phantom blir utstyrt med lokale gullbelagte karosserier spesialutstyrt for tigerjakt er vel heller liten.