-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tradisjonen fortsetter: RR til India
Indiske maharajaer var blant de ivrigste Rolls-Royce kunder. Noen av de karosseriene de lot bygge er blant de mest utrolige i vulgærbilens historie, med gulloverflater og innlagte edelstener. Uttrykket blir vel litt mer forsiktig nå som Rolls er på vei tilbake.
Det har nesten ikke vært solgt Rolls-Royce til India siden den siste verdenskrigen. Kanskje bilen minnet litt for mye om koloniherrenes lokale og ydmyke tjenere?
Nå er imidlertid BMWs engelske edelmerke på plass der igjen, de første bilene var på plass i en spesialbygd forretning i Mumbai rett før helgen. Det er et lokalt selskap, Navnit Motors som skal importere bilen, det er sikkert ikke tilfeldig at dette selskapet har hatt et langt lokalt forretningsforhold med BMW.
Rolls-Royce begynner å komme på plass i Asia igjen, med en egen regionsjef for området, så det var i grunnen bare logisk at det var India som sto for tur nå. At India også er inne i en skikkelig økonomisk opptur gjør ikke timingen dårligere. Navnit Kachalia, som leder importselskapet, minnet ved åpningen om den tradisjonen merket hadde på det indiske markedet, og fortalte også at en rekke av de klassiske modellene fremdeles finnes rundt i landet. Men han regnet også med at den nye ville bli vel mottatt, og sa at det var stor interesse blant potensielle kunder.
Men sannsynligheten for at Phantom blir utstyrt med lokale gullbelagte karosserier spesialutstyrt for tigerjakt er vel heller liten.