-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tradisjonen fortsetter: RR til India
Indiske maharajaer var blant de ivrigste Rolls-Royce kunder. Noen av de karosseriene de lot bygge er blant de mest utrolige i vulgærbilens historie, med gulloverflater og innlagte edelstener. Uttrykket blir vel litt mer forsiktig nå som Rolls er på vei tilbake.
Det har nesten ikke vært solgt Rolls-Royce til India siden den siste verdenskrigen. Kanskje bilen minnet litt for mye om koloniherrenes lokale og ydmyke tjenere?
Nå er imidlertid BMWs engelske edelmerke på plass der igjen, de første bilene var på plass i en spesialbygd forretning i Mumbai rett før helgen. Det er et lokalt selskap, Navnit Motors som skal importere bilen, det er sikkert ikke tilfeldig at dette selskapet har hatt et langt lokalt forretningsforhold med BMW.
Rolls-Royce begynner å komme på plass i Asia igjen, med en egen regionsjef for området, så det var i grunnen bare logisk at det var India som sto for tur nå. At India også er inne i en skikkelig økonomisk opptur gjør ikke timingen dårligere. Navnit Kachalia, som leder importselskapet, minnet ved åpningen om den tradisjonen merket hadde på det indiske markedet, og fortalte også at en rekke av de klassiske modellene fremdeles finnes rundt i landet. Men han regnet også med at den nye ville bli vel mottatt, og sa at det var stor interesse blant potensielle kunder.
Men sannsynligheten for at Phantom blir utstyrt med lokale gullbelagte karosserier spesialutstyrt for tigerjakt er vel heller liten.