-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Tradisjonen fortsetter: RR til India
Indiske maharajaer var blant de ivrigste Rolls-Royce kunder. Noen av de karosseriene de lot bygge er blant de mest utrolige i vulgærbilens historie, med gulloverflater og innlagte edelstener. Uttrykket blir vel litt mer forsiktig nå som Rolls er på vei tilbake.
Det har nesten ikke vært solgt Rolls-Royce til India siden den siste verdenskrigen. Kanskje bilen minnet litt for mye om koloniherrenes lokale og ydmyke tjenere?
Nå er imidlertid BMWs engelske edelmerke på plass der igjen, de første bilene var på plass i en spesialbygd forretning i Mumbai rett før helgen. Det er et lokalt selskap, Navnit Motors som skal importere bilen, det er sikkert ikke tilfeldig at dette selskapet har hatt et langt lokalt forretningsforhold med BMW.
Rolls-Royce begynner å komme på plass i Asia igjen, med en egen regionsjef for området, så det var i grunnen bare logisk at det var India som sto for tur nå. At India også er inne i en skikkelig økonomisk opptur gjør ikke timingen dårligere. Navnit Kachalia, som leder importselskapet, minnet ved åpningen om den tradisjonen merket hadde på det indiske markedet, og fortalte også at en rekke av de klassiske modellene fremdeles finnes rundt i landet. Men han regnet også med at den nye ville bli vel mottatt, og sa at det var stor interesse blant potensielle kunder.
Men sannsynligheten for at Phantom blir utstyrt med lokale gullbelagte karosserier spesialutstyrt for tigerjakt er vel heller liten.