-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bygger i høyden
Norges-aktuelle Seat hevder å sette spanske rekorder når de bygger nytt lager ved anlegget i Martorell.
Seat skal gjøre comeback på det norske markedet til våren, men det er neppe hovedårsaken til at de nå bygger det de omtaler som Spanias høyeste automatiserte lager.
Seats Martorell-fabrikk ved Barcelona skal være et utstillingsvindu for Industry 4.0. Nå har de under oppførelse et nytt, automatisert logistikksenter som ved hjelp av smart-teknologi skal bli fullstendig automatisert.
Med en kapasitet på 119.000 kasser og en maksimal høyde på 43,7 meter blir det ifølge Seat det høyeste logistikksenter i Spania. Bygget forventes å stå ferdig i løpet av siste kvartal 2018.
Det nye lageret får en totalflate på 5700 kvadratmeter fordelt på to bygninger. I det første bygget med en høyde på 43,7 meter, skal opptil 500 containere flyttes hver time. Det får en kapasitet på 24.000 containere fordelt på syv kolonner.
Seat skal være en spydspiss for VW-konsernet med hensyn til å utnytte ny teknologi – noe du snart vil få et godt inntrykk av når merket relanseres i Norge i løpet av våren 2018.
Her blir det ingen tradisjonelle forhandlere – alt salg skal foregå via Internett med et tyvetalls service- og utleveringspunkter.