-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Bygger i høyden
Norges-aktuelle Seat hevder å sette spanske rekorder når de bygger nytt lager ved anlegget i Martorell.
Seat skal gjøre comeback på det norske markedet til våren, men det er neppe hovedårsaken til at de nå bygger det de omtaler som Spanias høyeste automatiserte lager.
Seats Martorell-fabrikk ved Barcelona skal være et utstillingsvindu for Industry 4.0. Nå har de under oppførelse et nytt, automatisert logistikksenter som ved hjelp av smart-teknologi skal bli fullstendig automatisert.
Med en kapasitet på 119.000 kasser og en maksimal høyde på 43,7 meter blir det ifølge Seat det høyeste logistikksenter i Spania. Bygget forventes å stå ferdig i løpet av siste kvartal 2018.
Det nye lageret får en totalflate på 5700 kvadratmeter fordelt på to bygninger. I det første bygget med en høyde på 43,7 meter, skal opptil 500 containere flyttes hver time. Det får en kapasitet på 24.000 containere fordelt på syv kolonner.
Seat skal være en spydspiss for VW-konsernet med hensyn til å utnytte ny teknologi – noe du snart vil få et godt inntrykk av når merket relanseres i Norge i løpet av våren 2018.
Her blir det ingen tradisjonelle forhandlere – alt salg skal foregå via Internett med et tyvetalls service- og utleveringspunkter.