-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Penske tar Smart grep
Roger Penske er en smart amerikaner med sans for både forretninger og bilglede. Nå skal han også håndtere salget av Smart i USA.
Enten du skal kjøpe ny personbil eller leie en vare- eller lastebil, kan selskapet til Roger Penske hjelpe deg. Det kan han også dersom du ønsker å ha en spennende dag på racerbanen hvor hans racing-selskaper er involvert i både Nascar, den amerikanske Le Mans serien og Indy Racing League.
Gjennom United Auto Group styrer Penske 296 bilbutikker og representerer 40 bilmerker i 19 amerikanske stater pluss at han er representert i Puerto Rico, Storbritannia, Tyskland og Brasil. 173 utsalgssteder er lokalisert i USA, og det er bl.a. disse som skal innlemme Smart i sortimentet sitt.
I 2005 solgte de Penske-kontrollerte butikkene i følge Automotive News 178.157 nye biler, så Smart blir langt fra den viktigste delen av butikken når merket innlemmes fra første kvartal 2008.
Smart markedsføres i dag i 36 land med Italia som bestselger med 40.000 biler i året. For USA er planen å selge 20.000 biler pr år med storbyene på vest- og østkysten som primærmarkeder.
Det var meningen at en Smart SUV skulle dra lasset i Statene, men denne modellen er siden kansellert. I tillegg sliter Smart med salget av sin ForFour.