-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ford Th!nker seg om
Samtidig som Th!nk forteller at de tapte omtrent like mange millioner som de omsatte for i fjor, ser det ut som at introduksjonen på andre europeiske markeder går tregt. I UK har alle bladene testet den, men enda ingen konkrete salgsplaner. Franskmennene er skeptiske, men i California skal det nå bli en offensiv.


Think Neighboor klar for California
Think Neighboor klar for California
Men nå skal Ford intensivere Th!nk innsatsen i California. Ikke med den norske Th!nk City riktignok, men med Th!nk Neighbour. Akkurat hva den skal selges for står litt uklart for oss – har de ikke stort nok tilbud på Golf Carts i USA?
Den skal visstnok være tillatt på gatene, med toppfart på 40 km/t og en rekkevidde på 50 km – (deretter tar det bare 8 timer å lade batteriene) - blir den litt av en bombe. Særlig i Sport-utgaven. Jeg spøker ikke – den kommer i to utgaver, to- eller fire-seter, kort eller lang akselavstand, og heter da enten Sport eller Family!
Klassens eneste, for øvrig, forteller Ford oss, som har uavhengig fjæring på alle hjul, samtidig som den har en automatisk bakkesperre for å hindre den i å trille bakover, nedover bakken. Stereo er ekstra.
Th!nk blir en munter familie.