-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hvor mange Th!nk? "Oops, jeg tror det er 40-50"
I et intervju som det meget oppegående EV World har hatt med John Wallace, tidligere styreformann på Aurskog, nå sjef for Th!nk Mobility, lærer vi litt om hva som skjer med Pivco-bilen.

Nå heter selskapet Th!nk Nordic, og folkene der har gjort en kjempejobb med å få prototypene omsatt til produksjonsmodeller, slik vi så da fabrikken ble åpnet med Jac Nasser og den norske kongen til stede, svarer Wallace.
-Hvor mange Th!nk er levert til nå?
Oi, det var et godt spørsmål. Jeg vet hvor mange det var for noen uker siden. Så nå er det vel antagelig 40-50 biler. Vi regner med å nå 150 biler pr. måned mot slutten av året.
-Hva må til for at dere skal nå 150 biler/mnd?
Masse må til. Vi må lære hvordan vi skal få det avanserte toro-støpte karosseriet til å holde toleransene slik at delene blir skikkelig tilpasset. Og vi må lære hvordan vi skal klare å holde toleransene i den avanserte aluminiums space-rammen. Dette vil vi måtte bruke litt tid på.
-Hva regner du med av produksjons-volum når milestenen på 150 biler/mnd er nådd?
Vi kan uten problemer få til en dobling. Kanskje også en tredobling. Men videre derfra har vi ikke noen klare ideer.
Med andre ord, de har visse kvalitetsproblemer med Th!nk.
Av Jon Winding-Sørensen