-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Hvor mange Th!nk? "Oops, jeg tror det er 40-50"
I et intervju som det meget oppegående EV World har hatt med John Wallace, tidligere styreformann på Aurskog, nå sjef for Th!nk Mobility, lærer vi litt om hva som skjer med Pivco-bilen.

Nå heter selskapet Th!nk Nordic, og folkene der har gjort en kjempejobb med å få prototypene omsatt til produksjonsmodeller, slik vi så da fabrikken ble åpnet med Jac Nasser og den norske kongen til stede, svarer Wallace.
-Hvor mange Th!nk er levert til nå?
Oi, det var et godt spørsmål. Jeg vet hvor mange det var for noen uker siden. Så nå er det vel antagelig 40-50 biler. Vi regner med å nå 150 biler pr. måned mot slutten av året.
-Hva må til for at dere skal nå 150 biler/mnd?
Masse må til. Vi må lære hvordan vi skal få det avanserte toro-støpte karosseriet til å holde toleransene slik at delene blir skikkelig tilpasset. Og vi må lære hvordan vi skal klare å holde toleransene i den avanserte aluminiums space-rammen. Dette vil vi måtte bruke litt tid på.
-Hva regner du med av produksjons-volum når milestenen på 150 biler/mnd er nådd?
Vi kan uten problemer få til en dobling. Kanskje også en tredobling. Men videre derfra har vi ikke noen klare ideer.
Med andre ord, de har visse kvalitetsproblemer med Th!nk.
Av Jon Winding-Sørensen