-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hvor mange Th!nk? "Oops, jeg tror det er 40-50"
I et intervju som det meget oppegående EV World har hatt med John Wallace, tidligere styreformann på Aurskog, nå sjef for Th!nk Mobility, lærer vi litt om hva som skjer med Pivco-bilen.

Nå heter selskapet Th!nk Nordic, og folkene der har gjort en kjempejobb med å få prototypene omsatt til produksjonsmodeller, slik vi så da fabrikken ble åpnet med Jac Nasser og den norske kongen til stede, svarer Wallace.
-Hvor mange Th!nk er levert til nå?
Oi, det var et godt spørsmål. Jeg vet hvor mange det var for noen uker siden. Så nå er det vel antagelig 40-50 biler. Vi regner med å nå 150 biler pr. måned mot slutten av året.
-Hva må til for at dere skal nå 150 biler/mnd?
Masse må til. Vi må lære hvordan vi skal få det avanserte toro-støpte karosseriet til å holde toleransene slik at delene blir skikkelig tilpasset. Og vi må lære hvordan vi skal klare å holde toleransene i den avanserte aluminiums space-rammen. Dette vil vi måtte bruke litt tid på.
-Hva regner du med av produksjons-volum når milestenen på 150 biler/mnd er nådd?
Vi kan uten problemer få til en dobling. Kanskje også en tredobling. Men videre derfra har vi ikke noen klare ideer.
Med andre ord, de har visse kvalitetsproblemer med Th!nk.
Av Jon Winding-Sørensen