-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Øker Th!nk mest i UK?
Engelskmennene har en litt annen og underligere type registreringsstatistikk enn det vi har. Den baserer seg i stor grad på rapporterte salg og ikke nødvendigvis nyregistreringer. Men oppi tåka ser vi at gruppen andre økte med hele 225% - og der finner vi Th!nk.

Men Th!nk befinner seg altså I gruppen av andre og der finner vi alt det andre, Smart, Ferrari, Holden, Proton, Tata, alt det med et to-sifret volum – så det er ikke sikkert at Th!nk monner så mye i denne gruppen.
I gamle dager da de fremdeles bygget biler på øya, var det Ford og Vauxhall som alltid lå på topp i England. Etter første halvår i år er det ikke stor forskjell. Ford har 215.000 biler solgt, Vauxhall 161.000. Deretter følger Peugeot (som også i stor grad er engelsk produsert). Renault ligger så vidt foran Volkswagen, deretter kommer Citroën, Fiat og Toyota. Nissan klarer å berge niendeplassen foran MG Rover.
Når man ser på medgang er det altså andre som øker mest etter årets første seks, mens Alfa Romeo med 86% økning markerer seg så sterkt at nå er det snakk om separate Alfa-forhandlere der. Citroën økte med 58 prosent, og Seat og Lexus lå også over 30% vekst. Mellom 20 og 30% opp lå Skoda, Porsche, Audi og Suzuki.
Motgangsavdelingen toppes av Daewoo, Mazda og Lotus, som alle ligger på halvparten av volumet fra fjorårets første halvår. Også Rolls-Royce og MG Rover må se på synkende volum. Rolls-Royce fordi eieren bare skal eie dem halvannet år til og derfor ikke viser merket noen særlig interesse. MG Rover på sin side sier de har det hele under kontroll og at de ligger langt foran sine finansielle planer og målsettinger.