-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Think er på båndet
De første produksjonsmodellene av Think City rullet onsdag av samlebåndet i Aurskog. Dermed dobles antall norske bilprodusenter.
Nå har det vært produsert biler ved anlegget i Aurskog en stund, men det har vært prototyper. De som ruller av samlebåndet nå, er identiske med de som snart skal tilbys miljøbevisste kunder. Og produksjonsstarten følger oppsatt timeplan.
De første bilene skal brukes til grundig testing på norsk vinterføre før de en gang i første halvår 2008 finner veien til kjøpelystne nordmenn. Når produksjonen er i full gang kan det lages 3500 biler i året. Om etterspørsel er til stede kan denne dobles ved å sette inn et ekstra skift.
- Med produksjonsstart av de første seriebilene i november er prosjektet i rute. Prototypefasen er nå over, vi bygger fullverdige biler med alle de rette komponentene som alle har gjennomgått flere måneders kvalitetstesting, sier Jan-Olaf Willums, administrerende direktør i Think Global.
LES OGSÅ: Think again!
PS!
Hvem den andre norske bilprodusenten er? Vi er rause nok til å inkludere Elbil Norge og deres Kewet Buddy - selv om den offisielt er klassifisert som motorsykkel.