-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Th!nk en francais
Ford arrangerer en konkurranse for franske studenter, hvor de skal studere hvordan man kan bedre fremkommeligheten i trange, gamle bysentra. Kan Th!nk være løsningen?
Men ikke et ord om disse tingene fra noen norsk kilde før det har gått minst en uke etter at vi har brakt en melding - hverken Ford eller produsenten virker spesielt interessert i å fortelle at noe faktisk skjer der.
Dagens er at et prosjekt som den franske Ford-importøren nå gjennomfører for femte gang, Cas d'Ecole Ford, denne gang dreier seg om Th!nk. Det er franske studenter som blir tildelt en oppgave og årets oppgave dreier seg om mobilitet i store bysentra.
Oppgaven er både rettet til ingeniør-studenter som skal foreslå hvordan man kan bedre fremkommeligheten i trange, gamle bysentra, mens studenter på kommerse linjer skal lage en plan for hvordan Th!nk kan lanseres på det franske markedet.
Den 31. mars er fristen for oppgaveinnlevering, det skal bli spennende å se om det kommer noen glupe løsninger på markedsføringsoppgaven.
Men det får vi vel ikke vite fra hverken Th!nk eller Ford i Norge.
Lyst til å lese om prosjektet på originalspråket?
Les HER!
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no