-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Th!nk i USA i desember!
Den 29 september kunne vi fortelle om den første eksport-Th!nken som var kjøpt av Ballard i Canada. Nå kan vi lese i amerikanske nyhetsmedia at den endelig skal lanseres i USA for salg i desember. Sikkert fullstendig ukjent for de på Aurskog Høland.
Vår Th!nk tilhører den første avdelingen, og den er operativ med mange muntre operasjoner. For eksempel skal de i gang med en test-markedsføring av selskapets batteridrevne sykler i, av alle steder, Vietnam. Det vil sikkert gi viktige indikasjoner på markedspotensialet for dette instrumentet.
Så driver de markedsføring av Th!nk City i Norway. Men der utvikles det også en ny generasjon City som skal selges på det amerikansk marked (av de 49 forhandlerne som i dag selger den elektriske Ford Ranger) fra slutten av 2001 eller tidlig 2002. 5000 slike kan bygges hvert år ved fabrikken i Aurskog, near Oslo.
Og nå skal de selge Think i solide tall fra desember – leste vi og ble litt interessert inntil vi møtte dette bildet og fikk beskjed om at det var ikke Th!nk City, men Th!nk Neighbor det dreide seg om. Den kan bevege seg med 40 km/t og har en rekkevidde på (optimistisk) 50 km. Hva som er forskjellen på denne spydspissen i Fords grønne pioner-innsats, og en vanlig Golf-cart er ikke enkelt å forklare. Denne er heller ikke akkurat noe for gaten.
Så vi venter fremdeles på at Aurskog-Th!nken skal gjøre seg bemerket i dette selskapet.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no