-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Toyota-logo
Så er det Toyotas tur å skifte logo. Også her forlater man 3D-effekten og går for en flat form som visstnok overlever bedre på digitale media.

Hvor mange er det nå? Det startet vel med VW som forflatet logoen sin i september i fjor. Etter det har vi hatt en rekke av dem. BMW og Nissan for eksempel.
Vauxhall for ikke så lenge siden – hvilket minner meg om at Opel var ute allerede i 2017. Men det er først nå den blir festet på bilene. 2021-Mokkaen blir visst den første.
Toyota-logoen har åpenbart krevet en vanvittig innsats. Arbeidet på den ble startet i juli i fjor!
Noe av det som underveis åpenbart krevde stor innsats var å avgjøre om man skulle gjøre den rød!
Ifølge Dan Beckett, designsjef hos The&Partner som har gjort denne jobben, blir monokromatisk, svart&hvitt, mere «premium» - som åpenbart var et av kravene.
Til Design Week forteller han at den gamle logoen begynte å bli sliten – det hadde ikke vært jazzet opp siden 2009. Den nye måtte bli mer «premium», mer foroverlent og bedre egnet til å reprodusere på mobile plattformer.
At den også er helt uten bokstaver er også logisk – Toyotas varemerke er etterhånden blitt nesten like gjenkjennbart som McDonald – og det grundige arbeidet som er gjort med den nye logoen er åpenbart ikke nok til at publikum begynner å lure på hva den egentlig viser.
Toyota sier at denne skal rulles ut i forbindelse med den kommende Yaris hatchback – som ifølge produsenten er den første med et designspråk som illustrerer en «mobility-first digital age» som kan brukes over alle digitale og fysiske berøringspunkter.
Hva nå det måtte bety, for den skal åpenbart ikke plasseres på bilene ennå, og forhandlerne skal ikke behøve å endre sin Corporate Identity før i 2025.