-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Før frosten setter inn: G-klasse SLK
En prototype har sluppet ut fra fangenskapet. Nå kan du få kjøpt en G-Klasse med fantasi-karosseri med klare Mercedes-vibber. Og taket er ekte Stuttgart.
Vi skal helt tilbake til Paris-utstillingen i 1996. Da var Heuliez fremdeles en oppegående karosseri- og prototype-aktivist som stadig viste spennende fantasier på utstillingene.
Denne gangen hadde de fantasert seg frem til genuine terreng-egenskaper med overklasse-boulevard preg.
På den tiden tenkte vi nok på Heuliez som tett samarbeidspartner med Citroën, ofte ble resultatene ganske underlige.
Men de hadde også bygd alle Renault 5 Turbo som ble produsert, og det var jo en bil det sto respekt av.
Senere gjorde de også 205 T16 homologerings-bilene. En annen torden&lyn farkost.
Og så var det de fikk for seg at de kanskje skulle bli litt internasjonale. Så de tok en G-Klasse med 6-sylindret 3,2-liter, og hele drivlingen med automat, diffbremser og 4x4.
Karosseriet var helt deres, men bilen hadde klare Mercedes-preg, selv om den virket litt bløt i forhold til de litt strammere tyskerne.
Og så toppet de det hele med et nedfellbart ståltak fra ferske SLK. Den kom på markedet bare fire måneder før denne. Vi kan kanskje mistenke litt samarbeid med tyskerne?
Hvor den har vært i alle disse årene vet vi ikke, men vi vet at den har vært både sølv, hvit og rød gjennom perioden, og at den har vært utsatt for en tre millioner kroners restaurering før Ferrari-spesialisten DK Engineering nå har lagt den ut for salg.
En ganske uvanlig bil for dette engelske selskapet forresten – det er Ferrarier de spesialiserer seg på.
Prisen oppgir de bare til dem som spør og har edle hensikter.
Men de minner om at franske OPAC i sin tid bygde fem eksemplarer av denne bilen. Men de jukset – det var rene coupéer de lagde.
Dermed bli denne – Intruder som den heter – den eneste av sitt slag.
Kanskje en Range Rover Evoque Cabriolet hadde vært greiere?