-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Inside-handel hos BMW?
Tyske myndigheter har startet undersøkelser om det foregikk inside-handel med BMW-aksjer i dagene før Rover ble solgt til Phoenix.

Undersøkelsene omfatter Toppledelsen hos BMW, BMWs presseavdelig og Quandt-familien, BMWs storaksjonærer. En slik undersøkelse vil kunne ta mange måneder.
Også denne utviklingen har selvfølgelig vakt interesse i England som jo var sentrum for begivenhetene. Parlamentsmedlemmer har sagt at de synes påstandene er urolige. De som virkelig kunne tape eller tjene på en riktig avgjørelse her var Rover-arbeiderne, er påstanden. Men de ble holdt utenfor alt som hendte og ante ingenting. Hvis det var simple, egoistiske ønsker om privat berikelse som lå bak noen av disse avgjørelsene har det gjort BMWs handlinger enda mer uakseptable – er en av de mange forutsigbare reaksjonene.
Nå er det nok ikke noe dramatikk i at børsen fatter interesse for akkurat denne transaksjonen. Nervøse aksjer, og en overenskomst av en slik størrelse vil antagelig bli sjekket rutine-messig. Men det er klart den vekker oppmerksomhet – hele Rover-BMW historien er fremdeles av forholdsvis stor interesse.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no