-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Keio av IDEA i 311 km/t!
Husker du et av de underligere instrumentene som ble fremvist på Geneve-utstillingen? Nesten 7 meter og en masse hjul, med luksus-suite og kledd av I.DE.A. Nå har den vært på Nardo og kjørt over 300 km/t.
Historien var at Universitetet i Keio, under ledelse av professor Hiroshi Shimizu hadde lansert en sprø idé om å bygge en 8-hjuler som skulle drives av motorer i hvert hjul, hver på 55 kW. Alt det mekaniske ble utarbeidet på universitetet, så ble planer og tegninger ekspedert til Torino der I.DE.A. Institute ikke barre bygget monsteret, men også designet og bygget det ganske avanserte luksuskarosseriet. En separat føreravdeling og bak var det limousine til å ut-limousine de fleste limousiner på denne siden av Limousine.
(Det er ikke så mange år siden jeg var på begeistret vei til Limousine-Show på Skarnes, og ventet en masse eksempler på det mest vulgære, ikke minst i interiør-belysning. Vet du var det var? Det var ku-utstilling. Det er et fe som heter Limousine!)
- Javisst, sa vi og gikk rundt bilen. –Morsomt, virkelig originalt, og beundret forsiktig ventilasjonssystemet som pustet gjennom alle panelene. Og tok det ikke på alvor i det hele tatt.
Nå har professoren og studentene og noen fra I.DE.A. vært syd i Italia, på verdens største tallerken. Nardo er en sirkelformet bane der bilfabrikkene tester for toppfart. Over 400 km/t kan du holde i mange døgn der, hvis du orker. Kaio-bilen nøyde seg med litt mindre, men da de ga seg kunne de ta med attester på at de hadde vært oppi 311 km/t.
Det vi nå virkelig ser frem til er slalom-testen.