-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Trøbbel med Fireblade
Alle som kjører Fireblade, eller andre motorsykler, vet at de risikerer å gå på trynet. Men for noen Fireblade-kjørere er risken litt større enn hos andre motorsyklister.
I hvert fall kaller Honda både her og der inn CBR900RR Fireblade-sykler. Og det er altså den siste utgaven, som i følge reklametekster har gjennomgått den mest radikale endringen i sykkelens gloriøse modellhistorie.
Akkurat clutchmekanismen ble kanskje litt for radikal, der er det problemet ligger. Clutcharmen på sykler av modellår 2000 og 2001 kan nemlig brekke, og selv om akkurat denne kassen er en fryd å skifte clutchløst, når ting har begynt å flytte seg, kan man risikere ubehageligheter fra denne avdelingen. At clutchen ikke fungerer burde de fleste kunne håndtere, men dersom det skulle skje at bakhjulet låser seg, på grunn av løse deler i transmisjonen, kan det bli skummelt. Det hender det går fort på disse nesten-150-hesterne.
Det er, skriver utenlandske mc-blader, ingen grunn til å vente til du får brev fra importøren om å få inne sykkelen. Ta den med til nærmeste autoriserte verksted selv, er rådet, slik at du er klar til en blokkeringsfri og koblingsmulig start på sesongen.