-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Trøbbel med Fireblade
Alle som kjører Fireblade, eller andre motorsykler, vet at de risikerer å gå på trynet. Men for noen Fireblade-kjørere er risken litt større enn hos andre motorsyklister.

I hvert fall kaller Honda både her og der inn CBR900RR Fireblade-sykler. Og det er altså den siste utgaven, som i følge reklametekster har gjennomgått den mest radikale endringen i sykkelens gloriøse modellhistorie.
Akkurat clutchmekanismen ble kanskje litt for radikal, der er det problemet ligger. Clutcharmen på sykler av modellår 2000 og 2001 kan nemlig brekke, og selv om akkurat denne kassen er en fryd å skifte clutchløst, når ting har begynt å flytte seg, kan man risikere ubehageligheter fra denne avdelingen. At clutchen ikke fungerer burde de fleste kunne håndtere, men dersom det skulle skje at bakhjulet låser seg, på grunn av løse deler i transmisjonen, kan det bli skummelt. Det hender det går fort på disse nesten-150-hesterne.
Det er, skriver utenlandske mc-blader, ingen grunn til å vente til du får brev fra importøren om å få inne sykkelen. Ta den med til nærmeste autoriserte verksted selv, er rådet, slik at du er klar til en blokkeringsfri og koblingsmulig start på sesongen.