-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kruttønna BMW M3 CSL
En standard M3 er ikke akkurat noen sinke på veien. Til Frankfurt har BMW med seg en konseptbil som parkerer det meste.
Det er benyttet karbonfiber i utstrakt grad i konseptbilen for å få ned vekten. Dette gjelder i bilens frontparti, dører og koffertlokk. Lette racingstoler er montert og karbonfiber erstatter også mye av plasten i bilens dashbord og senterkonsoll. En høy hekkspoiler og en modifisert stjert skiller den også fra sin produksjons-bror.
M3 CSL er utstyrt med BMWs sekvensielle manuelle gearkasse med betegnelsen SMG for raske gearskift. Bilen har allerede vært testet på den krevende Nordsløyfa på Nürburgring og gjorde unna den drøyt to mil lange banen på under åtte minutter, drøye halvminuttet raskere enn en vanlig M3.
Selv om BMW presiserer at dette er en konseptbil, så spørs det om den ikke dukker opp på racerbaner i fremtiden.